افزایش ۶۰ درصدی تردد اتوبوس‌ها در مسیر ایلام

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سردار «نورعلی یاری» با بیان این خبر، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام هم  تصادفات منجر به فوت زیادی در محورهای مواصلاتی استان ایلام اتفاق افتاد  که از رانندگان می‌خواهیم به لحاظ حجم ترددهای پر حجمی که در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران وجود دارد حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: امیدواریم رانندگان و زائران عزیزی که در محورهای مواصلاتی استان ایلام تردد می‌کنند سرعت، دقت، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه را که همگی می توانند به تنهایی خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند نداشته باشند تا سفر ایمن و بدون حادثه را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران مشغول فعالیت های جدیدی در محورهای مواصلاتی هستند و طبیعی است امکان تصادف وجود دارد که تاکید می کنم رانندگان با صبر و حوصله و بدور از عجله و شتاب رانندگی کرده و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی در مسیر توجه کنند.

یاری خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه های ذیربط که مشغول بازسازی در مسیرهای ارتباطی هستند هر چه سریعتر طرح های خود را به اتمام برسانند و پلیس نیز در مسیر گشت‌های خود را هدفمند و افزایش خواهد داد تا شاهد تلفات جانی در جاده ها نباشیم.

انتهای پیام

مردم فلسطین در سختترین شرایط ولی با انگیزه الهی بالا از قدس شریف دفاع می کنند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا