استاندار: مواجهه با محیط زیست باید عقلایی باشد

به گزارش ایسنا منطقه فارس، دکتر عنایت الله رحیمی قبل از ظهر پنجشنبه ۲۸ شهریور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه موضوع محیط زیست با سه مولفه فضا، فعالیت و جمعیت معنا می‌یابد، توجه به این مولفه‌ها بر مبنای توان‌ اکولوژیک سرزمینی را حائز اهمیت برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز محیط زیست از استفاده نامتناسب و بیش از توان پهنه‌های زیستی رنج می‌برد، اظهار کرد: محیط زیست بستر زندگی ما است؛ از این رو  اگر بتوانیم فعالیت ها و اقدامات مختلف را با توان زیست محیطی منطبق کنیم از محیط زیست حفاظت کرده ایم.

استاندار فارس با بیان اینکه توسعه پایدار به معنای حفظ تناسب در استفاده از محیط زیست و حفاظت از آن است ، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما حفظ منابع زیست محیطی برای نسل‌های بعد است.

رحیمی با بیان اینکه بهره برداری از محیط زیست طبیعی و مصنوعی باید به سمت عقلایی پیش برود، عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس را در سال‌های اخیر مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید این مجموعه ضمن توجه به امر مدیریت مشارکتی، حاکمیت بر قلوب، توجه به نظرات کارشناسان و به کارگیری تجارب ارزنده خود بر توفیقات گذشته بیفزاید.

استاندار فارس با اشاره به وجود موضوعات و مباحث بسیار مهم زیست محیطی در این استان، از مدیر جدید مجموعه حفاظت محیط زیست استان خواست همواره اعتماد نو به نقل از برنامه محور بودن را سرلوحه فعالیت‌های مدیریتی خود قرار دهد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با قدردانی از خدمات محمودی، مدیرکل پیشین، ظهرابی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

کلانتری: آلودگی هوا تلفات کرونا را بیشتر می‌کند/ مخالفان تراریخته دلایل علمی ندارند
هم اکنون بخوانید

 انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا