سوءاستفاده از برند معروف برای توزیع ۵۰تن برنج بی‌کیفیت در بازار

سردار کیوان ظهیری در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: مدتی پیش از طریق منابع اطلاعاتی خبری در خصوص فعالیت عده‌ای سودجو در یکی از انبارهای جنوب تهران به پلیس مخابره و با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که چند نفر با دپوی بیش از ۵۰ تن برنج هندی و بی کیفیت در یکی از انبارهای جنوب تهران، قصد بسته بندی و توزیع آن در پوشش یکی از برندهای معروف را دارند.

وی ادامه داد: با کسب این اطلاعات تحقیقات تکمیلی در دستور کار قرار گرفت و با دستور قضایی حکم ورود به محل و دستگیری متخلفان صادر شد که در نهایت روز گذشته ماموران با حضور در انبار دپوی این برنجها در منطقه زمان آباد در جنوب تهران اقدام به دستگیری پنج متخلف و پلمب انبار کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد در اعترافات خود اعلام کردند که چهار نفر دیگر از همدستانشان نیز در انباری دیگر در همان محدوده در حال فعالیت هستند که بلافاصله با مجوز قضایی این افراد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ظهیری با بیان اینکه در مجموع ۹ نفر در این پرونده دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی هایی تکمیلی اعتراف کردند که با چاپ کیسه و لوگوی یک شرکت معروف توزیع موادغذایی، قصد داشتند تا این ۵۰ تن برنج را تحت عنوان برنج درجه یک ایرانی همان برند معروف و با همان قیمت دربازار عرضه کنند. این افراد حتی کارت های قرعه کشی شرکت مذکور را نیز جعل کرده و داخل کیسه های برنج قرار داده بودند.

چند نکته مراقبتی که والدین باید این روزها در خانه رعایت کنند
هم اکنون بخوانید

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از دو انبار به ایسنا گفت: همچنین ماموران در بازرسی از یکی از انبارها متوجه وجود بیش از ۳.۵ تن شکر شده و با انجام تحقیقات مشخص شد که متهمان با ساخت برندی جعلی که وجود خارجی نداشته و جعل نماد استاندارد قصد داشتند تا این شکرها را هم در بازار عرضه کرده و به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه این شکرها تماما غیربهداشتی و فاقد مجوزهای بهداشتی بودند، گفت: با دستور مقام قضایی بیش از ۵۰ تن برنج هندی و ۳.۵تن شکر غیربهداشتی از هر دو انبار جمع آوری شده و به انباری که تحت نظارت پلیس است، منتقل شد.

ظهیری با اشاره به تشکیل پرونده برای ۹ متهم دستگیر شده اظهارکرد: این افراد با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیس در مورد دیگر افراد مرتبط با این افراد ادامه دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا