لزوم اجرایی کردن توصیه‌های گام دوم انقلاب در معماری آینده ناجا

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مطالعات راهبردی ناجا اظهار کرد: این مرکز به موازات طرح‌های کلان و معماری مطلوب آینده ناجا باید در خصوص مسئله‌یابی، ارائه راهکارهای اساسی به منظور پیشبرد امور راهبردی نیرو و ارائه پیشنهادات برای پیاده سازی بخش‌های قطعی شده این طرح، اقدامات لازم را اجرایی کند.

وی در ادامه بر اجرایی شدن و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و پلیس در تراز انقلاب اسلامی در معماری آینده ناجا تاکید و تصریح کرد: نیروی انتظامی این امر را در دستور کار خود قرار داده است تا آن را محقق کند.

فرمانده ناجا در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات مرکز مطالعات راهبردی به خصوص در حوزه معماری و تایید کلی الگوی ارائه شده، تدابیری را در راستای تکمیل طرح بیان کرد.

سردار رادان – رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا – گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص معماری ناجای آینده و روند طی شده که با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده است را ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرپرست گروه معماری مرکز مطالعات، مدل معماری آینده ناجا را که با دو نگاه فرآیندی و مفهومی و به صورت کاملا بومی طراحی شده را ارائه و اعضای شورا، نظرات اصلاحی و تکمیلی خود را در این زمینه بیان کردند.

انتهای پیام

بازگشایی کلیه محورهای گیلان ظرف چهار روز آینده
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =

دکمه بازگشت به بالا