تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور/ درخواست پلیس درباره ساعت کاری ادارات در مهرماه

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _۲۴ شهریور ماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

آلارم‌های «خودکشی» و بایدها و نبایدهای رسانه‌ای

رئیس کمیته پیشگیری از خودکشی انجمن روان‌پزشکان ایران با تشریح بایدها و نبایدهایی درباره نحوه انتشار اخبار «خودکشی» در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد: خودکشی پدیده‌ای مسری، واگیردار و تقلیدی است؛ لذا توصیه می‌شود از پر و بال دادن و قهرمان‌سازی افرادی که خودکشی می‌کنند پرهیز شود.

دعوت از هنرمندان برای شرکت در پویش تهیه لوازم‌التحریر

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از همه هنرمندان کشور دعوت کرد تا در پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم‌التحریر مهرماه دانش‌آموزان نیازمند شرکت کنند.

تلاش برای ورود متخصصان طب سنتی به بیمارستان‌ها

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، ضمن اشاره به تاریخ و جامعیت طب‌ایرانی، به تشریح فعالیت‌های دفتر طب‌ایرانی وزارت بهداشت پرداخت.

اولین جلد اطلس بیماری‌های نادر منتشر شد

جلد اول اطلس بیماری‌های نادر با عنوان “بیماری‌های ژنتیکی و مادرزادی” به همت شورای علمی بنیاد بیماری‌های نادر ایران منتشر شد.

هشدار اعطا در مورد تخلفات شورای معماری مناطق و شکل‌گیری “دلالی”

رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران در مورد عملکرد شورای معماری مناطق هشدار داد.

از اعتقادات و اخلاق عمومی جامعه نباید به عنوان ابزار سیاسی استفاده کرد

وزیر کشور گفت: از سیاسی شدن موضوع و دو قطبی کردن جامعه حول محور مسائل حجاب و عفاف جداً باید پرهیز شود. اینکه یک عده طرفدار حجاب و عفاف باشند و عده‌ای نیز به بهانه‌های مختلف مانع شوند، کار درستی نیست. نباید از اعتقادات و اخلاق عمومی جامعه به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کرد.

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی
هم اکنون بخوانید

لزوم اجرای مصوبه اسقاط موتورسیکلت‌های کاربراتوری از زمستان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برلزوم اجرای مصوبه اسقاط موتورسیکلت کاربراتوری از زمستان امسال تاکید کرد.

تشویق دانش‌آموزان به انجام تکالیف به‌ صورت الکترونیک

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های مسئول برای ارائه آموزش‌های محیط زیستی به دانش آموزان، گفت: یکی از اهداف این قرارداد تشویق دانش‌آموزان به انجام تکالیف‌شان به‌صورت الکترونیک است.

دوربین‌گذاری در زیستگاه‌های حیات وحش محدودیت ندارد

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه همه انجمن‌ها، دانشجویان و گردشگران برای ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست باید مجوز بگیرند، گفت: سال قبل پروتکلی برای ورود افراد و دوربین‌گذاری در زیستگاه‌های حیات وحش تهیه شده است که بر اساس آن اطلاعات محققان و نقاط دوربین‌گذاری ثبت می‌شود.

تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور/ پیش‌بینی طوفان گرد و خاک در زابل

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر، در عین حال از احتمال وقوع طوفان و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور به ویژه زابل خبر داد.

ثبت‌نام بیش از ۱.۵ میلیون کلاس اولی در مدارس

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آمار ثبت نام کلاس اولی‌ها اظهار کرد: پیش بینی ما این است که جمعیت کلاس اول نسبت به جمعیت کل ابتدایی تا ۱.۹۸ صدم درصد رشد داشته باشد. تا کنون بیش از ۱.۵ میلیون کلاس اولی ثبت نام کرده‌اند.

کاهش محسوس دمای هوای تهران طی ۳ روز آینده
هم اکنون بخوانید

تلاش برای تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به «بانک»/برخورد با حقوق‌بگیران غیرشاغل

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث قانون‌گذاری لوایحی همچون طرح پشتیبانی اداری، مالی و مدیریتی و اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک تبدیل شود، در دست اجرا و اقدام داریم، گفت: برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌شده‌اند.

شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اعلام کرد که مدارس غیردولتی موظفند معلمانی در دوره ابتدایی به‌کارگیری کنند که کارت صلاحیت حرفه‌ای را دریافت کرده باشند.

درخواست پلیس برای تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خواستار شناور شدن ساعت کاری ادارات در ۱۰ روز نخست آغاز سال تحصیلی شد.

شرایط رانندگان اسنپ و تپسی سخت شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ممنوعیت به‌کارگیری راننده‌های زیر ۲۳ سال و دارای گواهینامه با عمر کمتر از دو سال در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری خبرداد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز ۲۴ شهریور ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح

درخواست پلیس برای تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر

شرایط رانندگان اسنپ و تپسی سخت شد

ثبت‌نام بیش از ۱.۵ میلیون کلاس اولی در مدارس

آلارم‌های «خودکشی» و بایدها و نبایدهای رسانه‌ای

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا