خدمات کمیته امداد تهران به نیازمندان در ایام محرم

به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه طرح احسان حسینی یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود، ادامه داد: در قالب این طرح اطعام، توزیع غذای گرم و سبد کالا برای خانواده‌های نیازمند انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۲ هزار و ۶۷۹ پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت در استان توزیع شده است، بیان کرد: در همین مدت ۱۳۹۹ سبد کالا نیز بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به کمک‌های مردم نیک اندیش استان برای طرح احسان حسینی گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام نیازمندان، توزیع غذای گرم و تهیه سبد کالا هزینه شده  که نسبت به سال گذشته ۱۶۷ درصد رشد داشته است.

پرپنچی به روش های کمک به طرح احسان حسینی اشاره و تصریح کرد: خیران می توانند کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح احسان حسینی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان تهران و همچنین از طریق تلفن ثابت ۷۳۵۵ گزینه ۱۴ و سپس گزینه ۳ پرداخت کنند.

وی همچنین از اعلام آمادگی ۵۸۴ نفر از خیران برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین  استان تهران خبر داد و گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون به ویژه در همایش شیرخوارگان حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی این تعداد از خیران برای حمایت از ۶۲۸ فرزند یتیم و محسنین اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

توضیح درباره چرایی افزایش ۲۵۳ هزار تومانی هزینه ثبت‌نام با تاخیر آزمون دکتری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا