بولتون جدا از دیگر اعضای کاخ سفید فعالیت می‌کرد


بولتون جدا از دیگر اعضای کاخ سفید فعالیت می‌کرد

بسیاری در کاخ سفید از رفتار مشاور امنیت ملی آمریکا راضی نبودند و یک منبع ناشناس به بی‌بی‌سی گفت که او جدای از دیگر اعضای تیم شورای امنیت ملی فعالیت می‌کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز وایر، پس از آن‌که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، طی پیامی در توئیتر اعلام کرد که «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی این کشور، از سمت خود اخراج شده است، گمانه‌‌زنی‌ها درباره این‌که این دو درباره برخی مسائل در سیاست خارجی از افغانستان گرفته تا ‌ایران با یکدیگر اختلاف نظر جدی داشتند بالا گرفت. 

بسیاری در کاخ سفید از رفتار بولتون راضی نبودند و یک منبع ناشناس به بی‌بی‌سی گفت که او جدای از دیگر اعضای تیم شورای امنیت ملی فعالیت می‌کرد. 

این منبع که نخواست نامی از او فاش شود گفت: «بولتون جدا از دیگر اعضای کاخ سفید فعالیت می‌کرد.» به گفته او، بولتون در نشست‌ها شرکت نداشته و «اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود را دنبال می‌کرد.»

یک منبع دیگر گفت که بولتون همواره اولویت‌های خود را مد نظر قرار می‌داد و هیچ‌گاه توجهی به اولویت‌های ترامپ نمی‌کرد. این در حالی است که بولتون پس از اعلام اخراج شدنش در پیامی به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز تاکید که از سمتش اخراج نشده بلکه استعفا داده است. 

بولتون همچنین طی پیامی به پایگاه خبری روزنامه واشنگتن‌ پست گفت که «حرف‌هایی برای گفتن دارد» و «تنها نگرانی‌اش امنیت ملی آمریکا است.»

ابراز همدردی ظریف با دولت و مردم عراق درپی اقدام تروریستی اخیر در بغداد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =

دکمه بازگشت به بالا