دستگیری مردی که ۱۰ سال جیب‌بری کرد

به گزارش ایسنا، از مدتی قبل شکایت‌های مردمی از وقوع جیب بری در ایستگاه‌های بی ار تی محدوده میدان ونک و ملاصدرا، افزایش چشمگیری پیدا کرد که در همین راستا پرونده‌ای در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با انتقال پرونده و انجام بررسی های لازم و مستندات به دست آمده از سوی مالباختگان چهره فرضی متهم به دست آمد و تیم های ویژه ای از پلیس اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کرده و سرانجام پس از چندین روز عملیات کنترل و تحقیقات متهم را در ایستگاه بی ار تی، ملاصدرا دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

این فرد که فاقد هرگونه مدارک شناسایی بود پس از دستگیری با عنوان جعلی خود را معرفی کرد و تلاش داشت تا با این اقدام تحقیقات را کُند کند تا این که یکی از شکات پرونده که در پلیس آگاهی حضور داشت متهم را شناسایی کرده و گفت که وی چندی پیش در ایستگاه بی ار تی از او سرقت کرده است.

با شناسایی متهم،   وی به دادسرا منتقل شد که متعاقبا دستور تحقیقات تکمیلی از سوی مرجع قضایی صادر و متهم مجددا به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شد و این‌بار متهم که در تحقیقات سعی داشت با ارایه اطلاعات و اعترافات غلط، مسیر تحقیقات را منحرف کند، لب به اعتراف بازکرد و با اقرار به جرم خود مبنی بر جیب بری در ایستگاه بی آر تی مسیر تجریش به راه آهن، گفت: در این مسیر حضور داشتم و پس از سوار شدن به اتوبوس‌های شلوغ و پر ازدحام اقدام به جیب بری از شهروندان و مسافران می‌کردم و بیش از ۱۰ سال است که به جیب بری مشغولم.

آغاز امتحانات نهایی از فردا
هم اکنون بخوانید

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر اعلام کرد: متهم در این مدت بارها دستگیر و به زندان افتاده اما هر بار پس از پایان دوره محکومیت به سراغ سرقت‌های خود رفته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا