واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته‌ای نطنز


واکنش وزارت خارجه به احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته‌ای نطنز

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته‌ای نطنز از طریق ویروس استاکس اعلام کرد که وزارت خارجه این موضوع را بررسی می‌کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشره در خصوص احتمال مشارکت سرویس امنیتی هلند در خرابکاری سایت هسته‌ای نطنز از طریق ویروس استاکس نت اظهار داشت: این خبر با دقت از سوی وزارت امورخارجه و سفارت کشورمان در هلند در دست بررسی قرار دارد.

موسوی افزود: در همین ارتباط نیز صبح امروز (۱۲شهریور۹۸ ) رییس اداره اول غرب اروپای وزارت امورخارجه در ملاقات با معاون مدیر کل سیاسی وزارت خارجه هلند که در سفر از قبل تنظیم شده در تهران بسر می برد مراتب نگرانی و حساسیت جمهوری اسلامی را با هیات هلندی و سفیر این کشور در تهران مطرح و هیئت هلندی در پاسخ اظهار داشته است که موضوع را به دولت متبوع خود منعکس خواهد کرد.

اخیرا وبسایت خبری “یاهو نیوز” در گزارش مفصلی ادعا کرده که دستگاه اطلاعاتی هلند با کمک به سیا و موساد، نقشی پررنگ در نصب و حملات با ویروس استاکس‌نت به تاسیسات اتمی ایران داشته است.

واکنش نماینده تبریز به پرواز اختصاصى لغو شده ٣ نماینده مجلس انقلابى
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا