اعلام اقدامات گام سوم الان به مصلحت نیست

سخنگوی دولت گفت: مهمترین بحث دولت امروز درباره گام سوم بود و اعلام کردن اقدامات گام سوم الان به مصلحت نیست و همان روز اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی ربیعی امروز در پایان جلسه هیئت دولت در جمع پایگاه خبریان گفت: همه مطلع شدند مهمترین بحثی که امروز در جلسه هیئت دولت مطرح شد درباره گام سوم بود. به هرحال طرف‌های اروپایی را که فعلا فرانسه آن را نمایندگی می‌کند وزیر اقتصادشان به آمریکا رفته که تا روز جمعه توافق‌شان را بگیرد.

سخنگوی دولت گفت: اگر توافق را گرفتند و اعلام کردند که ما هم به تعهد خودمان عمل می‌کنیم ولی چشم‌اندازی نداریم که بتوانند تا جمعه این توافق را بگیرند. البته این سیاست اروپایی‌ها است که می‌خواهند هماهنگ کنند و ما دخالتی نداریم و متاسف هم هستیم؛ و اگر توافق را نگیرند ما گام سوم را در زمان مقرر اعلام خواهیم کرد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: وعده‌ای برای خرید نفت ما داده شده همچنین مقرر شده پولی در اختیار ما قرار می‌گیرد و اروپایی‌ها رفته‌اند تا مجوز آن را بگیرند. مهمترین بحث دولت امروز این بود و اعلام کردن اقدامات گام سوم الان به مصلحت نیست و همان روز اعلام می‌شود.

ادامه دارد…

نظم و انضباط ظاهری و باطنی از ملزومات نظامی‌گری است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =

دکمه بازگشت به بالا