دستگیری یکی از اوباش فراری پس از یک ماه

به گزارش ایسنا سرهنگ سعید راستی اظهارکرد: اواخر ماه گذشته خبری درباره درگیری، نزاع و عربده‌کشی در یکی از محلات جنوب شهر از سوی یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به پلیس گزارش شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این فرد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی سبب نارضایتی اهالی و ساکنان این محل شده بود، حساسیت موضوع دو چندان شد، گفت: در پی این اتفاق تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و با بررسی‌های میدانی، اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته محل درگیری و تلاش‌های شبانه‌روزی در نهایت ۱۰ شهریور مخفیگاه این متهم شناسایی شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضایی تیم‌های عملیاتی به محل اعزام  شدند و در یک عملیات ضربتی این شرور متواری را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.

وی در پایان گفت: با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه مرکز ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه پلیس اطلاع دهند تا در سریع زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام

۱۲۷ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا