مردم ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند/ کاری کنید اعتماد مردم بیشتر شود


مردم ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند/ کاری کنید اعتماد مردم بیشتر شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند و مسئولان حُسن اعتماد مردم به دین و نظام را جلب کنند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ابلاغ سلام به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، اظهار امیدواری کرد دولت در ۲ سال باقی‌مانده از فرصت خدمت، بتواند کارهای بسیار مفیدتری برای کشور و رفاه و آسایش بیشتر مردم و نیز خدمت به جهان اسلام بردارد و این سرمایه خوب و ماندگاری برای دولت باشد.

وی همچنین با اشاره به گرانی موجود در کشور افزود: مردم شریف و بزرگوار ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند. کاری کنید که با اعتماد بیشتر به شما و دیدن کارهای خوب و رفاه و راحتی، توجه و عقیده‌شان به دیانت بیشتر شود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم از ما همین را می‌خواهند.

این استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: این فرصت چند روزه‌ای که برای خدمت پدید آمده است، فرصت بسیار مهمی است که بتوانید حُسن اعتماد مردم به دین و نظام را جلب کنید.

وی در ادامه، با توجه به امر حجاب گفت: باید به مسئله حجاب توجه بیشتری داشت. اکثریت ملّت شریف ما پایبند و متعهّد به احکام شرع هستند و رعایت دستورات دین مبین اسلام برای آنها اهمیت دارد، لذا در این مسئله مهم، اهتمام و توجه بیشتری داشته باشید.

آیت الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از توصیه‌های خود فگفت: رابطه‌ با کشورهای دیگر با حفظ عزت و شرافت کشور و نظام اسلامی، بسیار اهمیت دارد به خصوص با کشورهای منطقه و جهان اسلام که ارتباط با آنها، لازم و ضروری است.

واکنش یک مقام روس به اعلام نتایج علل سقوط هواپیمای اوکراینی
هم اکنون بخوانید

وی همچنین اهمیت خدمت به شهر مقدس قم و زائران کریمه اهل بیت علیهم‌السلام را مورد تاکید قرار داده و برای موفقیت دست‌اندرکاران و مسئولان امر، در خدمت به اسلام و مکتب نورانی اهل بیت علیه السلام و رفاه و آسایش مردم و رفع نگرانی آنان دعا کردند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام‌های گرم ریاست محترم جمهوری به آیت الله صافی گلپایگانی، گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات دولت برای مدیریت نوسانات بازار و همچنین پیشرفت اعتماد نو به نقل از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم را ارائه کرد.

نهاوندیان اهتمام ویژه دولت به رفع مشکلات اقتصادی مردم و بازسازی رونق تولید و برقراری تعامل سازنده با جهان را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت با همه توان، در مسیر حل مشکلات کشور و ‌رفاه و آسایش روز افزون مردم، در میدان فعالیت حضور دارد و ضمن تأکید بر استفاده کامل از ظرفیت‌های داخلی، تعامل و همکاری سازنده با کشورهای همسایه و مسلمان و نیز سایر کشورهای جهان را در راستای تأمین منافع ملی پیگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سه =

دکمه بازگشت به بالا