سرنوشت نامشخص طبابتِ ۴۰هزار پزشک در کشور /"نه"پلیس به شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _سوم شهریور ماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

از تسهیلات تا معافیت‌های ساخت «مسکن» برای نیازمندان و مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به گروه‌های هدف دارای اولویت سازمان بهزیستی کشور برای دریافت مسکن، نحوه و شرایط دریافت این تسهیلات را تشریح کرد.

هر گونه سوء استفاده از کودکان در پوشش «ازدواج»؛ ممنوع

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و شورای نگهبان خواست که لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را که یکی از مترقی‌ترین لوایح کشور براساس قوانین دینی و اسلامی و حقوق کودک است، هرچه زودتر ابلاغ کنند.

۳۱شهریور؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان/ افزایش متقاضیان جهش تحصیلی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن اعلام آخرین آمارهای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، گفت: خانواده‌ها تا ۳۱ شهریور فرصت دارند تا برای سنجش سلامت مراجعه کنند و در نظر داشته باشند که ارائه برگه از سنجش برای ثبت نام الزامی است و مدرسه‌ای که بدون برگه سنجش، ثبت نام کند مرتکب تخلف شده و با مدیر برخورد می‌شود.

عملکرد وزراء وارد کتب درسی نمی‌شود/ نگرانی از فهم زبان فارسی در مناطق دوزبانه

رئیس سازمان پژوهش و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی آموزشی در پاسخ به سوالی درباره برجام و نوشتن از دکتر ظریف – وزیر امورخارجه در کتب درسی، گفت: تازه از شما چنین موضوعی را می‌شنوم. قرار نیست درباره وزراء در کتاب درسی مطلبی بنویسیم و تعریف و تحلیل و انتقاد کنیم و تا کنون هم چنین رسمی وجود نداشته است.

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
هم اکنون بخوانید

به واردات دارو رانت نمی‌دهم / ردی از طبابت ۴۰هزار پزشکِ کشور نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزئیات مباحث اخیر حوزه سلامت اعم از کمبود پزشک، بحث بیکاری پزشکان، فرار مالیاتی پزشکان، کمبود دارو و تخلفات دارویی را تشریح کرد.

آخرین خبرها از تولید داخلی واکسن یک سرطان زنانه

رئیس اداره کنترل سرطان وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ها در جهت درمان موثر و همچنین اقدامات انجام شده در این زمینه، در عین حال درباره واکسن HPV، تولید داخلی آن و امکان اضافه شدن آن به شبکه واکسیناسیون کشوری توضیح داد.

دشمن تامین داروی کشور را هدف گرفته است

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید داخلی یک داروی ریوی نوزادان، گفت: امروز دشمنان ما با کمال وقاحت تامین دارو را در کشور هدف قرار داده‌اند و مشخصا کمپانی‌هایی که سال‌ها با ما کار می‌کردند را تحت فشار قرار داده‌اند تا به ما مواد اولیه دارویی ندهند.

انسداد مسیر رانت در شهرداری و تصویب ۲۷۰ مصوبه در شورای پنجم

رییس شورای شهر تهران با ارائه‌ گزارش عملکرد دوساله شورای پنجم در مورد راهبردها و اولویت‌های شورا در دو سال باقی‌مانده توصیه‌هایی بیان کرد.

کاهش بیش از ۳۰۰۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران طی ۲ سال اخیر

رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از کاهش ۳۲۱۵ نفری نیروهای شهرداری از شهریور ماه سال ۱۳۹۶ تا مرداد ۹۸ خبر داد.

افزایش ۱۰۰ درصدی جرایم قطع درخت/خرید باغات با عوارض قطع درخت

رئیس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران از افزایش ۱۰۰ درصدی جرایم قطع درخت خبر داد و گفت: با عوارض و جرایم نسبت به تملک باغات و حفظ آنها اقدام می‌کنیم.

تفاهم‌نامه همکاری ستاد دیه و نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها امضا شد
هم اکنون بخوانید

درخواست رئیس سازمان محیط زیست از وزیر علوم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از وزیر علوم تقاضا کرده‌ایم تا آموزش محیط زیست در دانشگاه‌ها را اجباری کنند. دانشجویان، مدیران آینده هستند که اگر با محیط زیست آشنا نباشند کشور را همچون امروز با چالش روبرو می‌کنند.

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای در سواحل دریای خزر از بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

آیا پلیس موتورسیکلت‌های کاربراتوری را شماره گذاری می‌کند؟

به دنبال انتشار برخی خبرها از احتمال شماره‌گذاری چندین هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بر عدم شماره گذاری این موتورسیکلت‌ها تاکید کرد و گفت که تنها در صورت مصوبه هیات وزیران امکان شماره گذاری این موتورها وجود دارد.

ضرورت عزم جدی و ملی برای کاهش آسیب پذیری تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت نگاه و توجه ویژه همگانی به مقوله مدیریت بحران و عزم جدی و ملی شهروندان، مسئولان و دست اندرکاران در جهت کاهش ریسک و آسیب پذیری شهر تهران تا رسیدن به شهر تاب آور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز سوم شهریور ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

هنگام بروز حمله قلبی چه کنیم؟

افرادی که زود خسته می‌شوند هوشیار باشند

علائم مهم افسردگی در نوجوانان

حذف واسطه‌ها در توزیع لاستیک یارانه‌ای در ۲۱ استان

رفع مشکل مسکن پرسنل ناجا تا سه سال آینده/ برخورد جدی با بدحجابی

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا