اتحادیه عرب خواستار توقف تجاوزات علیه مسجد الاقصی

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این اتحادیه اعلام کرد که جامعه جهانی باید جلوی ادامه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی و نقض قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی توسط این رژیم را بگیرد.

اتحادیه عرب تأکید کرد که سکوت جامعه جهانی در برابر نقض قوانین بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی موجب شده تا این رژیم با شدت بیشتری به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد و همچنان صلح و سازش در منطقه تعطیل بماند.

سعید ابو علی، مشاور  دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی در سالروز آتش زدن مسجد الاقصی، خاطرنشان کرد که این جنایت فجیع به شیوه‌های مختلف همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است و رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود علیه مقدسات اسلامی فلسطین و حقوق ملت فلسطین و نقض صریح قوانین و قطعنامه‌های بین المللی ادامه می‌دهد.

ابو  علی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی همچنان به عملیات یهودی‌سازی قدس، توطئه‌ها و طرح‌های هدفمند خود علیه مقدسات اسلامی و مسیحی آن و در رأس آن مسجد مبارک الاقصی به طور روزانه ادامه می‌دهد و در تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و قانونی حاکم بر این مسجد، تقسیم زمانی و مکانی آن بین مسلمانان و یهودیان و یهودی‌سازی نهایی آن با حمایت همه‌جانبه و مشارکت مستقیم آمریکا است.

انتهای پیام

سئول و واشنگتن در حال بررسی تعویق رزمایش‌های نظامی مشترک هستند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا