پیش‌بینی افزایش زائران حسینی(ع) در اربعین امسال

به گزارش ایسنا، سردار احمد نوریان گفت: صبح امروز یازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی(ع)ناجا با حضور روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با موضوع برآورد وضعیت و بهبود روش‌ها و آمادگی های لازم جهت تامین نظم و امنیت عمومی مراسم و تسهیل تردد زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سال ۱۳۹۷ عنوان کرد: پیش بینی می‌شود استقبال زائران حسینی (ع) در سال جاری با توجه به حذف روادید و مناسب بودن شرایط جوی در آن تاریخ (مهر ماه) افزایش چشمگیری داشته باشد.

سخنگوی نیروی انتظامی عنوان کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد، فرماندهان و مدیران تمهیدات لازم برای استقبال از زائران را از اول محرم تا اربعین به عمل آورند بدین منظور هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در فراهم سازی زیرساختها مانند سازمان راهداری، پایانه های کشور و استانداری ها ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نوریان گفت: ضمنا معاونت اجتماعی موظف شد با تهیه اپلیکیشن‌های موبایلی نسبت به اطلاع رسانی همه جانبه به زوار مانند همراه داشتن گذرنامه معتبر و مدیریت زمان سفر در سه مقطع قبل، حین و بعد با رویکرد آموزشی اقدام کند.

انتهای پیام

کیخسرو پورناظری با کاوه آهنگر می‌آید+فیلم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا