فرمانده کل سپاه: آنچه را اراده کنیم می‌توانیم انجام دهیم

به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز( ۱۷ مرداد) در حسینیه ثارالله کرمانشاه در دیدار با جمعی از سپاهیان استان، با بیان اینکه امروز درگیر یک جنگ تمام عیار هستیم، گفت: امروزه گروهی از شیاطین در قالب‌های کوچک و بزرگ به هم پیوسته ما را در فشار سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی و حتی فشارهای امنیتی، تهدید و ارعاب نظامی قرار داده اند.

 سلامی با بیان اینکه همه قدرت‌های موثر جبهه استکبار علیه قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران متمرکز شده اند، تصریح کرد: امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره انقلاب، نظام و ملتمان هستیم، اما در کنار این واقعیت به ظاهر سخت و تلخ، یک حقیقت شیرین و دلنشین شکل گرفته و آن بشارت این است که خورشید دشمن به غروب خود نزدیک شده و دشمن رو به افول و زوال است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز شاهد افول دشمنان هستیم، ادامه داد: در مقطع کنونی اگرچه هنوز دشمن به لحاظ نظامی و اقتصادی قدرتمند است و  بر فضای مجازی و فرهنگی سیطره دارد، اما اگر خوب نگاه کنیم دشمن در حال پیر شدن است و همه این برتری‌ها در حال فرسوده شدن هستند و یک افسردگی سیاسی، خستگی، فرسایش، افول و زوال را در تمام ارکان دشمن می بینیم.

سلامی تاکید کرد: امروز دشمن می‌داند که هر جنگ جدیدی در منطقه می‌تواند رژیم صهیونیستی را در معرض سقوط بازگشت ناپذیر قرار دهد و این واقعیت است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: کشورهایی که تا قبل از ماجراهای خلیج فارس، آمریکا را به جنگ با ما تشویق می کردند زمانی که متوجه شدند در صورت وقوع جنگ، جغرافیای آنها میدان جنگ خواهد شد و نظام سیاسی و بقای خود را در خطر دیدند سکوت کرده‌اند و دیگر علاقه‌ای به جنگ ندارند.

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان عباس بابایی و حسین لشگری برگزار شد
هم اکنون بخوانید

 سلامی با تاکید بر اینکه اعتبار قدرت از وجود خود قدرت مهمتر است، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی از این موهبت برخوردار است و این قدرت بگونه ای است که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را از بین ببرد، چرا که این قدرت مبتنی بر ایمان و باور به دست آمده و هرگز زائل شدنی نیست.

  وی با بیان اینکه قدرتی که حامل اراده باشد اهمیت دارد، گفت: امروز ایران اسلامی به فضل الهی از چنین قدرتی برخوردار بوده و آنچه را که اراده کند می تواند محقق کند.

  سلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی صهیونیست‌ها را به سکوت و آمریکایی‌ها را به سکون، توقف و دروغگویی کشانده است، اضافه کرد: افسردگی سیاسی در چهره و گفتار مقامات آمریکایی مشهود است.

  وی تاکید کرد: امروز دشمنان ما از هر زاویه ای که می آیند متوقف می شوند و می شکنند و این موضوع در ماجراهای چند ماه اخیر مشهود است.

  سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما متفرق شده‌اند، اضافه کرد: امروز صحنه های مختلف یکی پس از دیگری از تسلط سیاسی و نظامی دشمن خارج شده و قدرت های بزرگ با منطق انقلاب اسلامی شکل گرفته اند.

 وی با بیان اینکه شاهد قدرتمند شدن لبنان و فلسطین و… هستیم، گفت: زمانی فلسطینی‌ها در برابر اسرائیلی‌ها با سنگ می جنگیدند و  امروز فلسطین به نیروی قدرتمندی تبدیل شده که ده ها برابر گذشته قدرت دارد.

سلامی اضافه کرد: معتقدم آنچه دشمنان ما را به زوال کشانده و به ما قدرت و منزلت داده، در سایه اسلام، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم به دست آمده است.

تهاتر بدهی‌های پیمانکاران با دولت بدون پرداخت ١۵ درصد نقدی
هم اکنون بخوانید

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه قدرت، حکمت، فهم و اراده چهار عنصری هستند که شخصیت مقام معظم رهبری را توصیف می کنند، تصریح کرد: چنین رهبری می تواند اثرگذار عمل کرده و در مقابل نظامی  که تریلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند و هیچ نتیجه‌ای جز شکست عملی و سردرگمی راهبردی عایدشان نمی شود، موفق عمل کند.

وی در ادامه از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بعثتی مجدد یاد کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دست به دست هم داده و برای بازگرداندن کشور به دوران پیش از انقلاب از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و با تحمیل جنگ هشت سال تلاش کردند انقلاب را از بین ببرند، اما در ۴۰ سال گذشته نتوانسته اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه ای  وارد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سپاهیان را مایه سرافرازی نظام  عنوان کرد و افزود: مسیر سعادت ما از مسیر شهادت می گذرد.

وی از پاسداران به عنوان سفیران رحمت، مهربانی، اخوت و مهرورزی یاد کرد و افزود: ما سپاهیان از مردم، با مردم و برای مردمیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا