آمادگی بیش از ۷۰ پایگاه انتخاب رشته شهر تهران برای مشاوره به دانش آموزان کنکوری

به گزارش ایسنا، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در اولین جلسه پایگاه‌های انتخاب رشته دانش آموزان تهرانی در این باره اظهار کرد: ما بیش از ۷۰ پایگاه انتخاب رشته را جهت ارائه مشاوره به دانش آموزان کنکوری آماده کرده‌ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، هدف از تشکیل این پایگاه‌ها را اینگونه بیان کرد: هدف ما این است که آگاهی‌های لازم را به دانش آموزان ، با توجه به تیپ شخصیتی آنان ارائه دهیم تا در خصوص کنکور، مهمترین دغدغه خانواده‌ها و دانش‌آموزان به حداقل برسد و کمک کنیم به یک انتخاب رشته عالمانه و آگاهانه که دانش‌آموزان براساس علایق و سلایقی که دارند بتوانند رشته خود را انتخاب کنند.

کریمی تاکید کرد: درهمین رابطه از خانواده های محترم انتظارداریم  آرزوهای خود را که در دوران کودکی محقق نشده، در فرزندان خود متبلور نبینند و کمک کنند که فرزندانشان بتوانند با بصیرت و بینش، آگاهانه و آزادانه، متناسب با توانمندی خودشان انتخاب رشته کنند.

در ادامه کریمی افزود: به این نکته باید توجه کنیم که قبول نشدن در کنکور به منزله عدم توانایی فرد نیست و باید ضعف ها و توانایی‌هایی که داریم شناسایی کنیم و از آن  یک پلی برای موفقیت در آینده بسازیم.

کریمی ادامه داد: تلاش، استمرار،اراده وازهمه مهمتراین که انسان‌ها علایق و استعدادهایشان و توانمندی هایشان را درکنارهم قرار دهند و از ذات اقدس الهی که ناظر بر اعمال همه ی انسان ها است کمک بخواهند وبرای موفقیت خود استمداد بجویند. ما معتقدیم که همه آدم‌ها در سایه تلاش و توانمندی و پتانسیل و ظرفیت‌هایی که دارند می توانند به راحتی پله‌های ترقی را طی کنند.

فرمانده کل ارتش در پیام نوروزی از جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد
هم اکنون بخوانید

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهرتهران کریمی بیان کرد: در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان کلان شهر ،هدف اصلی این است که بتوانیم دغدغه‌های اولیاء و دانش آموزان را به حداقل برسانیم و کمک کنیم که یک انتخاب رشته خوبی داشته باشند در واقع در این انتخاب رشته ،همانند گذشته هدف ما بر این است تا می توانیم  تخفیف هایی برای خانواده‌های محترم شهدا،جانبازان ،ایثارگران و خانواده‌های فرهنگیان انجام دهیم. مبلغی که ما دریافت می کنیم به تناسب مناطق متفاوت است لذا مسئولین پایگاه‌ها خواسته‌ایم تا می‌توانند شرایط مالی افراد را رعایت کنند.  این که مبلغ را به میزان حداقل در نظر گرفته‌ایم هدف این است که دست افراد سودجو را تا می‌توانیم کمتر کنیم و هدف ما این انتخاب رشته ها، منفعت مالی نیست و هدف کمک به دانش آموزان و آرامش آنان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا