ادعای نیویورکر در خصوص دعوت ماه گذشته ظریف به کاخ سفید/ جزئیات حکم پرونده «کیمیا خودرو»/ گزارش عربی ۲۱ از تعهد امارات به ایران در منطقه جنوب یمن/ ادامه واکنش‌ها به تحریم ظریف


ادعای نیویورکر در خصوص دعوت ماه گذشته ظریف به کاخ سفید/ جزئیات حکم پرونده «کیمیا خودرو»/ گزارش عربی ۲۱ از تعهد امارات به ایران در منطقه جنوب یمن/ ادامه واکنش‌ها به تحریم ظریف

ادعای نیویورکر در خصوص دعوت ماه گذشته ظریف به کاخ سفید، ذخیره میلیون‌ها بشکه نفت ایران در بندرگاه‌های چین، اعلام حکم پرونده «کیمیا خودرو»، گزارش یک سایت اسرائیلی از تماس‌های محرمانه امارات و عربستان با ایران،‌ گزارش عربی ۲۱ از تعهد امارات به ایران در منطقه جنوب یمن، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

اماراتی‌ها در تلاشند تا حساب خود را از بحران‌های منطقه جدا کنند/ ظریف در مقاطع مختلف سیگنال‌های مثبتی به عربستان و امارات ارسال کرده است

یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه گفت: معتقد هستم اماراتی‌ها به این نتیجه رسیدند که اگر بیش از این به سیاست‌های توسعه‌طلبانه خود ادامه دهند ضربات اقتصادی، نظامی و حیثیتی بیشتری را متحمل می‌شوند لذا با حسابی معقول تصمیم گرفتند تا حساب خود را از بحران های منطقه جدا کنند.

تحریم شدن به جرم دفاع از مردم دلاور ایران برای من بزرگترین افتخار است

وزیر امور خارجه گفت: تحریم شدن به جرم دفاع از مردم دلاور ایران برای من بزرگترین افتخار است.

تامین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز با ایران است/ جمله‌های کلیشه‌ای اروپایی‌ها دیگر برای ما کافی نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه اروپایی‌ها فقط به جمله‌های کلیشه‌ای «ما متاسف هستیم» و «آمریکا کار خوبی نکرده و در حال انجام تخلف است» بسنده کنند دیگر برای ما کافی نیست.

تعداد فعلی وکلا مازاد بر نیاز امروز کشور است/ بسیاری از وکلای دادگستری از عهده هزینه‌های جاری خودشان بر نمی‌آیند

عضو هیأت رئیسه کانون وکلای مرکز گفت: تعداد وکلای فعلی مازاد بر نیاز امروز کشور است و بسیاری از وکلای دادگستری، به بیکاری یا کم کاری مفرط گرفتارند و از عهده هزینه‌های جاری خویش نیز بر نمی‌آیند.

غرب از انقلاب ایران واهمه دارد/ جنگ خلیج فارس برنده‌ای نخواهد داشت/ آرزوی اسرائیل تبدیل ایران به عراق، سوریه و لیبی است

استاد روابط بین الملل دانشگاه ملی سنگاپور جنگ در خلیج فارس را بدون برنده دانست و عواقب آن را بسیار خطرناک برشمرد و گفت: جنگ تنها اتفاق مورد علاقه اسرائیل است. اسرائیل فکر می‌کند می‌تواند ایران را به سرنوشت عراق، سوریه و لیبی دچار کند، اما اشتباه می‌کند.

تحریم ظریف، واکنش عصبی آمریکا به منطق و استدلال

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی یادداشتی که در اختیار اعتماد نو به نقل از ایلنا قرار داد به اقدام آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد و تاکید کرد: ظریف، زبان گویای ملتی بزرگ و کهن و بافرهنگ است، افراط گرایان باید بدانند صدای منطق و گفت‌وگو و صلح طلبی را نمی توان تحریم کرد.

افزایش کارآمدی در توانمند سازی نیروی انسانی قوه قضائیه پس از جذب و گزینش/ رویکرد جدید جذب و تربیت قاضی در دانشگاه علوم قضایی
هم اکنون بخوانید

آمریکایی‌ها در مواجهه با ایران قافیه را باخته‌اند/ تحریم وزیر خارجه نشانگر فعال بودن و ابتکار عمل ظریف است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند بسیار متناقض است که صدای هم‌پیمانان خودشان را هم در می‌آروده است. آمریکا وقتی نمی‌تواند در برابر منطق ایران به درستی و به صورت منطقی جواب دهد، اقدام غیر منطقی می‌کند.

ظریف ماه گذشته به کاخ سفید دعوت شده بود

یک رسانه آمریکایی مدعی شد که وزیر خارجه ایران ماه گذشته میلادی برای دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید دعوت شده بود.

ذخیره میلیون‌ها بشکه نفت ایران در بندرگاه‌های چین

ایران بین ماه‌های ژانویه تا می به میزان ۱۲ تا ۱۴ میلیون بشکه به چین صادر کرده است و ۲۰ میلیون بشکه نفت دیگر در مسیر این کشور است.

موضع مشترک امارات و عربستان در پرونده ایران، اولویت عملیات سیاسی است

وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توئیتی نوشت که امارات و عربستان در پرونده ایران به موضعی مشترکی برای اولویت عملیات سیاسی و خودداری ازتقابل رسیده­‌اند.

انتصاب عضو صاحب‌نظر اقتصادی در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی

رئیس جمهور در حکمی دکتر عباس عرب مازار را بعنوان «عضو صاحب‌نظر اقتصادی در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی» منصوب کرد.

تاکید مجدد چین بر حفظ و اجرای برجام

وزارت خارجه چین بار دیگر بر تلاش‌های این کشور برای حفظ و اجرای برجام تایید کرد.

حکم پرونده «کیمیا خودرو» اعلام شد

حکم حبس‌های طولانی مدت، رد مال و انفصال از خدمات دولتی و عمومی برای متهمان پرونده شرکت کیمیاخودرو اسپرلوس صادر شد.

گزارش یک سایت اسرائیلی از تماس‌های محرمانه امارات و عربستان با ایران

پایگاه خبری اسرائیلی «دبکا» گزارش داد که امارات و عربستان سعودی تماس‌های محرمانه‌ای با ایران به منظور بررسی امنیت ناوبری دریائی در منطقه داشته‌اند.

ایران اختیار تنگه هرمز را در دست دارد/ کشورهای منطقه خواستار ارتباط بیشتر با تهران هستند

مسقط، منامه، ابوظبی، دوحه و ریاض شاید پیش از این از حضور نظامی آمریکا در منطقه حمایت می‌کردند ولی هم اکنون به طور ضمنی خواهان خروج این کشور از منطقه هستند.

گزارش عربی ۲۱ از تعهد امارات به ایران در منطقه جنوب یمن

یک منبع ویژه یمنی از طرح امارات برای سازش سیاسی و نظامی متوازن در جنوب یمن در چارچوب تغییر مواضع خود و هم‌گرائی با ایران خبر داد.

پیش از موعد قانونی نظر شورای نگهبان را درباره اصلاح قانون انتخابات اعلام می‌کنیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا