دستگیری شرور خزانه که چشم دونفر را درآورد

به گزارش ایسنا  سرهنگ سعید راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: این شرور سابقه‌دار که از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت است، چند سالی را به جرم شرارت های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و  تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود که در نهایت پس از چند ماه تعقیب و گریز و پیگیری های مستمر ماموران پلیس امنیت عمومی، دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم در سال ۹۷ به جرم ایجاد درگیری و ضرب و جرح منجر به تخلیه چشم ۲ تن از شهروندان از سوی ماموران کلانتری خزانه دستگیر و پس از حضور در برابر مرجع قضایی به ۱۲ سال زندان محکوم شد گفت: این فرد تا فروردین ماه امسال در زندان بود که در این تاریخ با تامین قرار وثیقه آزاد شد.
وی افزود: متهم پس از آزادی از زندان و از ابتدای سال تا کنون، مجددا به شرارت‌های خود ادامه داد و در آخرین روزهای خرداد ماه با یکدستگاه خودروی سواری بدون پلاک و در حالت مستی، ۲ تن از شهروندان را در محله خزانه مجروح و راهی بیمارستان کرده و برای فرار از محل حادثه اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی و عربده کشی، می کند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اظهار داشت: ۲ هفته بعد از این ماجرا(اوایل تیرماه امسال)، متهم مجددا طی یک درگیری دیگر اقدام به اخلال نظم عمومی کرده و به همراه تعدادی از همدستانش ضمن ضرب و جرح چند نفر از اهالی محل، اقدام به تخریب اموال عمومی می کند.
 راستی، تصریح کرد: چند روز بعد متهم، طی درگیری با ۲ تن از اراذل اوباش دیگر محله خزانه، به چند دستگاه خودروی شهروندان آسیب رسانده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در محله می شود که در نهایت با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و پیشگیری پایتخت، مخفیگاه وی شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در پنجمین روز از مردادماه امسال دستگیر می‌شود.
وی اظهارکرد: متهم برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد و در بازرسی از مخفیگا وی ۲ قبضه سلاح سرد، ۲ عدد افشانه اشک آور و مقادیری مواد روانگردان کشف شد.
سرهنگ راستی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده کشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کرد.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان، خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران، این شرور سابقه دار به اتهام جرایم مذکور پس از حضور در محل جرم و شناسایی از سوی شکات دیگر با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

درج تصویر مدافعان سلامت روی دفترهای ایرانی/ عرضه همراه با تخفیف نوشت افزارهای ایرانی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا