از ظرفیت نخبگان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بهره‌مند شویم

به گزارش ایسنا، ‌جلال‌الدین اعظمی که در نشست با نویسندگان استان آذربایجان غربی بیان کرد: این استان را با ایستادگی‌اش و با برخورد شجاعانه و آگاهانه‌اش با حوادث و فتنه‌ها باید برای مردم کشور معرفی کرد.  به هر اندازه که در مورد ایستادگی مردم استان، برخورد با فتنه‌ها و دیگر موارد آثار موثری تولید کنیم، دین خود به نظام، انقلاب، شهیدان و دین اسلام را ادا خواهیم کرد.

وی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در مورد انعکاس اخبار کاروان‌های راهیان نور در سطح آذربایجان غربی گفت: رسانه در تمامی موارد نقش اصلی را برعهده دارد، همانگونه که رسانه، رکن چهارم دموکراسی است، به آن اندازه نیز تأثیرگذاری چشمگیری دارد. استفاده از نخبگان و نویسندگان یکی از موارد مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. این قشر از جامعه نیز باید خود را مکلف به انعکاس این موضوعات بدانند تا بتوان حرکت فرهنگی گنجانده شده در راهیان نور را بهتر منعکس کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از جدیدترین امکانات نشر یادآور شد: تولید اعتماد نو به نقل از برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های همراه و رایانه‌ها باید بیش از پیش مور توجه قرار گیرد تا بتوان در حوزه دفاع مقدس متناسب با پیشرفت تکنولوژی پیش رفت.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظایف کنگره ۱۲ هزار شهید استان پس از برگزاری یادواره افزایش یافته و دین خود را باید به خوبی ادا کنیم.

انتهای پیام

رمان «عملیات سیاه» منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا