نمایش مُهر عجیب و غریب ریاست‌جمهوری ترامپ در یک نشست دانشجویی

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در یک نشست دانشجویان به میزبانی گروه محافظه‌کار “نقطه عطف آمریکا” مشغول سخنرانی بود که پشت سرش تصویری بسیار شبیه به تصویر مُهر ریاست جمهوری آمریکا نقش بست.

روزنامه واشنگتن پست پس از انجام بررسی‌های دقیق از تغییرات عجیب در مهر پرده برداشت: عقاب نماد آمریکا در این مهر نه یک سر بلکه دو سر داشت که بیشتر  شبیه نماد خاندان سلطنتی روسیه است. این پرنده  همچنین بر روی پرچم‌های صربستان، مونته‌نگرو و آلبانی نیز وجود دارد. و به جای ۱۳ پیکان در پنجه این عقاب چند چوب گلف قرار داده شده بود.

به معنای دیگر کلمه، سمبل افتخارآمیز ریاست جمهوری آمریکا ظاهرا این بار باعث شرمساری دونالد ترامپ شده است چرا که دو تا از بزرگترین اهداف انتقادات ضد ترامپ را به همراه داشته است: یکی مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و دومی گلف‌بازی افراطی و این سمبل دقیقا پشت سر ترامپ به نمایش درآمده و همگان شاهد آن بوده‌اند.

همچنین در تصویری دیگر نوشته‌ای بر روی بنر بالای این مهر دیده می شود که بر روی آن عبارتی به زبان اسپانیایی نوشته شده که ترجمه آن” ۴۵ یک عروسک خیمه‌شب بازی است” می شود. در مهر ریاست‌جمهوری این عقاب بنری با شعار “از میان بسیاری، یکی”، در دهان دارد. ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا است.

این‌که چطور این تصویر پشت سر ترامپ نقش بسته همچنان نامعلوم و نامشخص است. روزنامه واشنگتن پست با یکی از نمایندگان کاخ سفید گفت‌وگو کرد که گفت: مقامات از قبل این تصویر را ندیده بودند. در همین حال یکی از سخنگویان گروه نقطه عطف آمریکا به این روزنامه گفت من هنوز نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام داده است. من حتی نمی‌دانم این تصویر از کجا آمده است.

همه‌پرسی الحاق به روسیه در شرق اوکراین آغاز شد
هم اکنون بخوانید

ریچارد پینتر وکیل ارشد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری جورج بوش گفت: معاونین ترامپ باید دقت بیشتری بر مسائل داشته باشند. قطعا به خاطر این مساله شخصی به دردسر می افتد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا