تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس اندیشیده شده است

به گزارش ایسنا، جمال عرف در دیدار با حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور از دهم اردیبهشت ماه سال جاری مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را چهار مولفه اصلی مورد توجه ستاد انتخابات کشور دانست و افزود: اعتقاد داریم باید از همه افراد داخل خانواده انقلاب اسلامی و تمامی احزاب و گروه های سیاسی رسمی و شناسنامه دار دعوت کرد تا برای حضور در صحنه انتخابات پای کار بیایند.

وی گفت: در بحث مشارکت همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا ضمن ایجاد فضایی مناسب در چارچوب قانون و دعوت از همه کسانی که به مبانی انقلاب، منویات رهبری، قانون و آرمان های امام راحل اعتقاد دارند در صحنه حضور داشته باشند تا مشارکت حداکثری شکل بگیرد.

عرف افزود: فراتر از این ما به عنوان مجری قانون مجاز به تفسیر از قانون نیستیم و به منظور مشارکت حداکثری که گره خورده با منافع ملی است از تمام ظرفیت های قانونی بهره می بریم. ضمن این که معتقدیم اگر قانون مبنای کار باشد اعتماد مردم نیز همانند سالهای اخیر شکل می گیرد. 

در این دیدار، حجت الاسلام قریشی امام جمعه ارومیه نیز ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و همفکری مردم، مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات، این همدلی را زمینه ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور دانست و اظهار کرد: نباید اجازه داد دشمنان، وجود اقوام و ادیان مختلف را دستاویزی برای ایجاد اختلاف در انتخابات قرار دهند. هم چنین رقابت سالم انتخاباتی با حضور گروه‌ها و جناح‌های مختلف می‌تواند زمینه حضور گسترده مردمی را در این حماسه بزرگ سیاسی فراهم کند.

انتظارت رئیس‌جمهور از سرپرست جدید وزارت صمت چیست
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا