شرکت‌های دانش‌بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه‌گری کنند

به گزارش ایسنا، دکتر علی وحدت  امروز در رویداد خوشامدگویی به شرکت‌های دانش‌بنیان جدید که در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد،  حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق  ابزارهای مالی را از جمله ماموریت‌های این صندوق نام برد و افزود: به منظور پوشش‌دهی کامل شرکت‌های دانش‌بنیان ما تغییرات کمی و کیفی در ارائه خدمات ایجاد کردیم و در این راستا از همه ظرفیت‌های مالی موجود در کشور بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به همکاری صندوق‌های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان، یادآور شد: شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک به منظور اخذ تسهیلات مورد نیاز می‌توانند به ۱۸ صندوق پژوهش و نوآوری سراسر کشور مراجعه کنند.

وحدت با اشاره به برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: ما امروز به استقبال شما آمدیم و به شما خیر مقدم عرض می‌کنیم و از شما درخواست داریم که نسبت به ما مطالبه‌گری داشته باشید و درخواست‌های خود را به ما اعلام کنید.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات در حوزه دانش‌بنیان‌ها، خاطرنشان کرد: دلیل طولانی شدن فرآیندها عدم آشنایی متقابل از عملکرد ماهیت یکدیگر است و ما اینجا اعلام می‌کنیم که صندوق متعلق به همه شماست و ما با ارائه خدمات متنوع درصدد هستیم تا از شرکت‌ها حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در این راستا در تلاشیم که با توجه به حوزه فعالیت‌ها، اندازه شرکت‌ها، فرصت‌های مالی شرکت‌ها و همچنین شرایط خاص حاکم بر کشور سرویس‌های متنوعی را طراحی کنیم و امیدواریم شرکت‌ها بتوانند به صورت واقع‌بینانه از این خدمات بهره‌مند شوند.

واردات چوب از روسیه آزاد شد
هم اکنون بخوانید

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور ضمانت‌نامه را از جمله خدمات این صندوق نام برد که با اعمال اصلاحاتی صدور آن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و یادآور شد: علاوه بر آن در صورتی که شرکت‌ها مایل باشند که در نمایشگاه خاصی حاضر شوند و یا تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند، می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا