نظر مردم درباره انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی افراد مشهور چیست؟

به گزارش ایسنا، براساس نتایج نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) که در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور( اعم از شهر و روستا) انجام شده است نشان می‌دهد ۸۲٫۲ درصد مردم موافق انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های عمومی نیستند و ۱۵٫۸ درصد پاسخگویان موافق این امر هستند.

نتایج یکی دیگر از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد ۴۲٫۳ درصد  مردم به میزان کم و خیلی کم دنبال‌کننده اخبار زندگی افراد مشهور( سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) هستند.

نتایج  این نظرسنجی که در آن از پاسخگویان پرسیده شد:« شما اخبار زندگی افراد مشهور( سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) را تا چه اندازه دنبال می‌کنید؟» نشان می‌دهد ۳۶٫۷ درصد مردم اعلام کرده‌اند که اصلا اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال نمی‌کنند.

این نظرسنجی که در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه ۹۸ به صورت تلفنی و با جامعه اماری شهروندان کل کشور ( اعم از شهر و روستا) انجام شده نشان می‌دهد ۸٫۸ درصد شرکت‌کنندگان به میزان زیاد و خیلی زیاد و ۱۲٫۱ درصد تا حدودی اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام

همایش شیرخوارگان حسینی در اراک
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا