سرلشکر باقری درگذشت امیر سرتیپ «احمد ترکان» را تسلیت گفت


سرلشکر باقری درگذشت امیر سرتیپ «احمد ترکان» را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت امیر سرتیپ «احمد ترکان» از یادگاران دفاع مقدس و پدر توپخانه ارتش را تسلیت گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت امیر سرتیپ «احمد ترکان» پدر توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاون اسبق عملیات آجا را موجب تألم و تاثر دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر جانکاه درگذشت امیر سرافراز، یادگار دفاع مقدس و پدر توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران سرتیپ «احمد ترکان» معاون اسبق عملیات آجا موجب تاثر و تالم گردید.

کارنامه درخشان و الهام بخش آن امیر خردمند، دلاور و متعهد در خدمت به نظام اسلامی و قدرت افزایی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نقش آفرینی‌های خلاقانه، مبتکرانه و شجاعانه در هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی و مدیریت موفق در سطوح مختلف از جمله در حوزه توپخانه، موشکی و عملیات آجا و نیز حضور و مشارکت پرثمر در «هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی»، ذخیره ارزشمندی است که وی برای نسل‌های امروز و فردای این سازمان راهبردی به ودیعت نهاده است.

اینجانب این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت عظیم الشأن ایران، خانواده مکرم و آحاد همرزمان وی در ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن سرباز خدوم و به عرش پیوسته کشور، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش و برای یادگاران و بازماندگان معزز و آحاد سوگ دیدگان عزیز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با پاداش خداوندی خواستارم.

بایدن و الکاظمی ۲۶ جولای دیدار می‌کنند/ ایران از محورهای گفت‌وگو
هم اکنون بخوانید

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا