پایان رای گیری و آغاز شمارش آرا انتخابات نظام پرستاری

دکتر محمدحسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه مهلت رأی گیری پس از ساعت هشت شب تمدید نخواهد شد، گفت: در ابتدا قرار بر برگزاری انتخابات تا ساعت شش بعد از ظهر بود که پس از درخواست‌های صورت گرفته، مهلت رأی دهی را تا ساعت ۸ شب تمدید کردیم اما پس از این ساعت دیگر تمدید نخواهد شد. در تمام صندوق‌های ثابت تا ساعت ۸ و صندوق‌های سیارِ شهر تهران تا ساعت ۹ شب رأی‌گیری به پایان می‌رسد.

وی در خصوص آغاز شمارش آرا افزود: با پایان فرآیند رأی گیری کار شمارش آرا آغاز شده و تا ۲۴ ساعت پس از آن نتایج به شکل رسمی اعلام می‌شود.

حیدری در ادامه با اشاره به بازدید میدانی از چند بیمارستان گفت: صبح امروز به همراه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات به چند بیمارستان علوم پزشکی در تهران و یک بیمارستان نیروهای مسلح مراجعه کردیم تا روند برگزاری انتخابات را از نزدیک رصد کنیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت. همچنین از طریق دبیرخانه با شهرستان‌ها در ارتباط بوده و در تمام کشور روند انتخابات نظام پرستاری به خوبی پیش رفت.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری در پایان افزود: علی‌رغم اینکه تصور می‌کردیم شهرستان مسجد سلیمان به سبب زلزله رخ داده به انتخابات اصلی نرسد و جزو شهرستان‌هایی باشد که باید انتخابات میاندوره ای در آنجا انجام شود، اما خوشبختانه با همکاری‌های صورت گرفته، انتخابات در این شهرستان نیز بدون هیچ مشکلی انجام شد.

انتهای پیام

دستگیری سارقان مسلح و خشن منازل در مرکز تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دو =

دکمه بازگشت به بالا