مشاهده دود در یکی از مراکز تجاری میرداماد

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه امروز مشاهده دود از یکی از ساختمانهای بلندمرتبه تجاری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای تهران اعلام شد و بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان میرداماد، قبل از خیابان ولیعصر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که این دود از یکی از ساختمان‌های تجاری بلندمرتبه که در زمینه خرید و فروش سیستم‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند، متصاعد می‌شود اما منبع دود و آتش‌سوزی احتمالی مشخص نیست.

ملکی با اشاره به انجام عملیات جست‌وجو برای کشف محل آتش‌سوزی گفت: آتش‌نشانان ساختمان تجاری را بررسی کردند و پس از دقایقی متوجه شدند ضایعات موجود در یکی از انبارهای این مجتمع که در مجاورت موتورخانه و در طبقه منفی دو قرار دارد دچار آتش‌سوزی مختصری شده بود و در ادامه نیز دود از طریق داکت‌ها به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت این حریق را خاموش کردند،اظهارکرد: در حل حاضر آتش‌نشانان در حال انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه هستند. این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره به آتش‌سوزی که چند ماه گذشته در ساعات پایانی شب در همین مجتمع اتفاق افتاده بود، گفت:‌ آتش‌سوزی امروز یادآوری می‌کند که باید اهمیت بیشتری به سیستم‌های ایمنی داد و هیات مدیره‌ها  باید ضمن نظارت دقیق بر ایمنی مجتمع‌ها تجهیزات لازم مثل کپسول آتش‌نشانی را فراهم کنند.

فصل سرما، فصل سکته!
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا