نیاز مالی نباید مانع فعالیت‌های دانش‌بنیان شود

به گزارش ایسنا، دکتر علی وحدت در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه فضایی که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با تاکید بر اینکه نیاز مالی نباید مانع فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها شود، اظهار کرد: ما باید از همه بخش‌های حاکمیتی و دولتی درخواست کنیم که به این شرکت‌ها اعتماد کنند و ما نیز در تلاش هستیم تا در همه مراحل طراحی و ساخت محصولات دانش‌بنیان از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری میان اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور، تاکید کرد: گردهمایی امروز از جمله اقدامات این صندوق برای حوزه‌های اولویت دار است و امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی فناوری به سطح جامعه نفوذ کند.

وحدت با تاکید بر اینکه برگزاری این گردهمایی به منظور ورود صندوق به حوزه‌های استراتژیک و اولویت‌دار کشور است، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی موجب می‌شود که صندوق تامین مالی بهتری برای فعالیت‌های دانش‌بنیان شود و امیدواریم با این اقدام رونق بیشتر را در بخش فضایی شاهد باشیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه در اسناد بالادستی فناوری فضایی جزو فناوری‌های اولویت‌دار است، اظهار کرد: اگرچه اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت در کشور صورت گرفته، ولی هنوز به بلوغ کافی در این حوزه نرسیده‌ایم و امیدواریم با فعالیت‌های انجام شده شاهد حضور بیشتر بخش خصوصی به اقتصاد فضایی باشیم.

وحدت با تاکید بر اینکه ما محدودیتی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نداریم، یادآور شد: سیاست ما این است از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.

انتهای پیام

شرکت پالایش نفت تهران پتروپالایشگاه می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا