تشکیل پرونده سلامت برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان

محمداسماعیل علی‌پور

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها گفت: برای نخستین بار است که در سطح کشور اطلاعات خدمات پایش سلامت، درمان و توان‌بخشی در این حجم در قالب پرونده‌های جامع الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، محمداسماعیل علی‌پور با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌های آنان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است افزود: این پرونده‌ها شامل تمام اطلاعات پایش سلامت و همچنین خدمات درمانی شامل بستری‌های بیمارستانی، اقدامات سرپایی و پاراکلینیکی ایثارگران و خانواده‌های آنان است.
وی ادامه داد: با توجه به مجموعه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ایثارگر و خانواده آن‌ها، برای نخستین بار است که در سطح کشور اطلاعات خدمات پایش سلامت، درمان و توان‌بخشی در این حجم در قالب پرونده‌های جامع الکترونیک سلامت تشکیل شده است.
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز امیدواری کرد با افزایش ارتباط با بیمه تکمیلی و سایر مبادی ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده‌هایشان شاهد کامل‌تر شدن پرونده‌ها باشیم.
علی‌پور با اشاره به ایجاد شرایط گزارش‌گیری از بسیاری از خدمات سلامت گفت: این امکان با همکاری اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شده است و بر مبنای این گزارش‌ها امکان تجزیه و تحلیل در زمینه نارسایی‌های احتمالی و همچنین ارتقا خدمات وجود خواهد داشت.
انتهای پیام

قطعه «نوروز»ی شمس لنگرودی+صدا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =

دکمه بازگشت به بالا