بسیج فرمولی است که غل و زنجیر وابستگی را از دستان ملت‌های تحت ستم باز می‌کند


بسیج فرمولی است که غل و زنجیر وابستگی را از دستان ملت‌های تحت ستم باز می‌کند

فرمانده کل سپاه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که اندیشه بسیجی فرمول غلبه بر قدرت های استکباری است، گفت : نسخه اقتدار ملت ایران مقاومت در پرتو ارزشهای اسلام است.

 به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در محل ستاد این سازمان برگزار شد با بیان اینکه قادر به توصیف ابعاد شگفت انگیز پدیده بسیج نیستیم،گفت: بسیج تجسمی زمینی از آیات آسمانی قرآن کریم است و امام بزرگوار ما با این معجزه ذهنی توانستند افق های بسیاری را برای دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت بسیج بگشایند.

وی افزود: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه‌های آن در باور و ایمان جای گرفته و شاخسار پرثمر آن از تمامی نقاط عالم دیده می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شجره مبارکه بسیج امروز تغییر دهنده معادلات نظام سلطه است گفت: شجره طیبه ای که امام خمینی غرس کردند امروز توسط اندیشه‌های نورانی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)به اندیشه ای مستحکم مبدل شده است.

وی با تأکید بر اینکه می خواهیم با بسیج همه آرزوهای دشمن را دفن کرده و سنگرهای کلیدی جهان را مبتنی بر مبانی اسلام ناب فتح کنیم، اظهار کرد: بسیج تجسم فضیلت‌های انقلاب در سیمای انسانی است؛  ما می‌خواهیم توسط بسیج قله‌های زیادی را فتح و ارزش‌های اسلام را جاری کنیم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیج فرمول غلبه است و غل و زنجیر وابستگی را از دستان ملت‌های تحت ستم باز می‌کند و امروز به عنوان زیباترین افتخار انقلاب اسلامی می درخشد.

مسکو به‌رغم تهدیدهای واشنگتن به همکاری تسلیحاتی با ایران ادامه می‌دهد
هم اکنون بخوانید

وی با بیان اینکه بسیج امروز برای همه آزادگان و مستضعفان عالم امیدبخش و آرامش بخش است، گفت: امروز ملت ایران که در اندیشه ،عمل ،نگرش و بینش بسیجی هستند در برابر یک سناریوی جهانی ایستاده اند و در حال شکستن هیمنه دشمنی هستند که در تلاش برای شکستن اراده این ملت با تمامی ابزار و ظرفیت های خود به میدان آمده است .

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد:  ملت ایران تحت هدایت و راهبری های مقام معظم رهبری توانسته نیروی به هم پیوسته امت و امام را تشکیل و دشمن را در تمامی عرصه ها ناکام گذارد.

وی با بیان اینکه شکست قدرت های بزرگ امروز دیدنی است ، اظهار کرد: دشمنان ما می خواستند هراس از جنگ ایجاد کنند تا ملت ایران تسلیم شود، اما مردم ما بی اعتنا به تمامی این هجمه ها بود و رهبری معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قدرت حقیقی اسلام و ملت ایران را نشان دادند.

فرمانده کل سپاه اندیشه بسیجی را فرمول شکست دادن قدرت ها دانست و تصریح کرد:  زوال دشمن را می‌توان در تمامی ابعاد و زوایا مشاهده کرد؛ ما آموخته ایم  که عزت و سربلندی با مقاومت در پرتو ارزشهای اسلام رقم خواهد خورد و این نسخه اقتدار ملت ایران است.

وی افزود:بسیج همچون دریای مواج بی کرانه است ؛ میدان جهاد سرزمین رشد بسیج است و بسیجیان در میدان تلاش و کار به رشد می رسند و از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات به رشد و اعتلا خواهد رسید  .

سرلشکر سلامی در پایان سردار غیب پرور را انسانی مجاهد که در تمامی عرصه های ماموریتی از دوران دفاع مقدس تاکنون  به خوبی درخشیده است ، خواند و برای سردار سلیمانی به عنوان رزمنده و فرمانده ای خستگی ناپذیر در ایفای نقش در فرماندهی بسیج آرزوی توفیق کرد.

اکرمی: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشکلی نخواهیم داشت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

دکمه بازگشت به بالا