وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در جنت‌آباد

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: دقایقی پیش انفجار ساختمان مسکونی در جنت‌آباد، خیابان شاهین شمالی به سامانه ١١۵ اورژانس اعلام شد و بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که این حادثه هفت مصدوم داشته است، گفت: هفت مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها بدحال و دارای سوختگی ١٠٠ درصد بود. شش مصدوم به بیمارستان رسول و یک مصدوم بدحال به بیمارستان مطهری منتقل شده‌اند. تاکنون پنج نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. علت این حادثه تاکنون نامشخص است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه اعلام کرد که شش نفر از افراد منتقل شده به بیمارستان خانم‌های ١٣ تا ۴٢ ساله و یک نفر مرد ٣٨ ساله بودند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید وقوع این حادثه، گفت: ابعاد حادثه همچنان مشخص نیست و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ملکی با بیان این که این حادثه ساعت ١٧ و ٢۵ دقیقه رخ داده بود، گفت: با اطلاع سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بلافاصله چهار ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به این که این حادثه در طبقه اول یک ساختمان شش‌طبقه رخ داده بود، اظهار کرد: شدت انفجار به اندازه‌ای بود که شیشه‌های طبقات دیگر شکسته بود و در پنج واحد طبقه اول نیز تخریب هایی از ٣٠ تا ٨٠ درصد اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر این که این انفجار منجر به شعله‌وری شدیدی نشده بود و آتش‌سوزی جزیی ناشی از انفجار به سرعت اطفا شد، گفت: آتش‌نشانان ١٢مصدوم را از داخل ساختمان به بیرون منتقل کردند که هفت نفر از آن‌ها برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

یک شعبه دیوان عدالت با صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان مخالفت کرد
هم اکنون بخوانید

به گفته وی، بررسی‌های اولیه کارشناسان حاکی از آن است که وقوع این انفجار ناشی از نشت گاز و ایجاد شعله و جرقه ناگهانی بوده است اما اطلاعات دقیق‌تر در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا