توزیع کارت بلیت ۴۰۰ هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده

فرهاد خوانساری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از امروز (پنجشنبه) برای برخی از پایگاه خبریان درخواست کننده کارت بلیت پیامک تأیید ارسال خواهد شد؛ گفت: در این پیامک به پایگاه خبریان اعلام می‌شود که مشمول دریافت کارت بلیت پایگاه خبریی یکساله شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا آخر هفته آینده اولین گروه از کارت‌های بلیت پایگاه خبریی شارژ می‌شود؛ گفت: مهلت استفاده از این کارت بلیت‌ها یکساله است و پایگاه خبریان نگران به تأخیر افتادن زمان دریافت و شارژ کارت بلیت‌ها نباشند چراکه به محض شارژ مجدد، اعتبار زمانی یکساله آنها آغاز می‌شود.

خوانساری با بیان اینکه دقایقی قبل از واریز شارژ جدید، اعتبار قبلی قفل می‌شود؛ ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی، کارت‌های بلیت به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شارژ شده است که پایگاه خبریان می‌توانند برای مدت یکسال آن را شارژ کنند.

به گفته وی، به هیچ وجه کارت بلیت المثنی برای افراد صادر نخواهد شد و پایگاه خبریان مراقبت کارت بلیت‌های خود باشند.

خوانساری در مورد شارژ مجدد کارت بلیت‌ها با بیان اینکه مبلغ ۴٠٠ هزار تومان براساس سفر پایگاه خبریان در نظر گرفته شده است گفت: پایگاه خبریان بیشتر از مردم عادی تردد می‌کنند اما در صورتی که این مبلغ ۴٠٠ هزار تومانی تمام شد پایگاه خبریان می‌توانند برای شارژ مجدد درخواست بدهند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه پایگاه خبریان با بیان اینکه کارت بلیت‌های موجود در اختیار پایگاه خبریان شارژ می‌شود، افزود: البته برای پایگاه خبریانی که برای اولین بار کارت بلیت دریافت می‌کنند، فرآیند دیگری در نظر گرفته شده که به آنها از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

میزبانی هنرهای نمایشی از هفته هنر انقلاب اسلامی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا