یاوه‌سرایی توئیتری ترامپ علیه ایران


یاوه‌سرایی توئیتری ترامپ علیه ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه اقدام‌های غیرعقلانی خود، در شبکه اجتماعی توئیتر به یاوه‌گویی علیه ایران پرداخت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه مواضع مضحک و ضدایرانی خود در توئیتر نوشت: «سران ایران درکی از واژه‌های «خوب» و «مهربانی» ندارند. متاسفانه تنها چیزی که برای آنها قابل درک است زور و قدرت است. آمریکا قدرتمندترین نیروی نظامی جهان، با یک و نیم تریلیون دلار سرمایه‌گذاری تنها در دو سال گذشته است».

وی که بارها از تحریم‌های خود علیه مردم ایران به عنوان سند افتخار دولت خود یاد کرده است، در توئیت دیگری نوشت: «مردم شگفت‌انگیز ایران بدون هیچ دلیلی در معرض رنج و سختی قرار دارند. سران ایران همه پول را صرف ترور کرده و میزان کمی صرف چیزهای دیگر می‌شود. ما فراموش نکرده‌ایم که ایران با استفاده از بمب باعث کشته شدن دو هزار آمریکایی و زخمی شدن تعداد زیاد دیگری شد».

ترامپ در ادامه یاوه‌سرایی‌های توئیتری خود افزود: «بیانیه بسیار جاهلانه و توهین‌آمیزی که ایران امروز منتشر کرد، تنها نشان می دهد که آن ها درکی از واقعیت ندارند. هر گونه حمله ایران به هر چیزی که متعلق به آمریکا است، با نیروی عظیم و کوبنده مواجه خواهد شد. در بعضی زمینه‌ها، کوبنده به معنای محو کامل است. دیگر از اوباما و جان کری خبری نیست».

 

بررسی شرایط داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا