اصلاحات پارامتریک بیمه‌ای در دستورکار مدیرعامل جدید تامین اجتماعی

به گزارش ایسنا، اصول حسابداری بیمه‌ای را هم باید منسجم‌تر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کنیم و به سمتی برویم که مصالح سازمان را بدرستی در نظر گرفته و اجرایی کنیم.

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در ساختمان مرکزی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد از حسن اعتماد شریعتمداری به خودش قدردانی کرد و گفت: به گستردگی کار در تأمین اجتماعی واقفم و قطعاً امور جز با خرد جمعی به سر منزل نمی‌رسد.

وی افزود: در سنوات گذشته کمتر موردی بوده که از وزرا برای حوزه کاری‌ام در استان‌ها درخواستی داشته باشم و با حمایت مواجه نشده باشم. البته این درخواست‌ها مبتنی بر واقعیات و اقتضائات دولت بوده و کار کارشناسی انجام شده تا به گونه‌ای تنظیم شوند که شدنی باشد.

سالاری با بیان اینکه اعتماد نو به نقل از برنامه اصلاحات پارامتریک باید به صورت راهبردی دنبال شود عنوان کرد: برخی قوانین تأمین اجتماعی برای اصلاح و بازنگری، مصوبه دولت و مجلس و برخی مصوبه هیئت مدیره سازمان را می‌خواهند.
اصول حسابداری بیمه‌ای را هم باید منسجم‌تر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کنیم و به سمتی برویم که مصالح سازمان را بدرستی در نظر گرفته و اجرایی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حفظ استقلال سازمان گفت: اموال تأمین اجتماعی، حق‌الناسی است که در دست تأمین اجتماعی است. شاید با توجه به مشکلات اقتصادی، نیاز ما برای دریافت مطالباتی که از دولت داریم جدی تر باشد که آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: تقویت سه جانبه گرایی حائز اهمیت است. معتقد به استفاده از خرد جمعی هستم.

قدرت ۹ برابری جهش جدید کرونا در انگلستان/تاکنون آلوده شدن ایرانیان به سوش جدید مشاهده نشده است
هم اکنون بخوانید

وی همچنین با اشاره به اینکه بنای من این است که همه مدیران و کارکنان صاحب تجربه اگر علاقه‌مند به ادامه خدمت در پیشبرد سازمان باشند از آنها استفاده کنیم گفت: مگر آنکه خودشان تمایلی نداشته باشند. در غیر این صورت تحولات اساسی و غیرضروری را در دو سال آخر دولت لازم نمی دانم.

سالاری با اشاره به اینکه با محیط صنعتی آشنا هستم و کار در پارس جنوبی را در اوایل جوانی تجربه کردم گفت: خدمت به جامعه کارگری لذت بخش است و دغدغه اساسی در این زمینه داریم. امیدوارم سازمان مقتدر و منضبطی داشته باشیم. در انتها یاد مرحوم نوربخش را گرامی می‌دارم.

وی اضافه کرد: از آقای زدا قدردانی می‌کنم که در دوره سخت و طولانی سرپرستی، متقبل زحمت بودند و امید است بتوانیم در ادامه راه از تجربیات ایشان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا