قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از سردار حاجی‌زاده


قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از سردار حاجی‌زاده

در پی ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته متجاوز گلوبال هاوک امریکا توسط رزمندگان پدافند نیروی هوافضای سپاه ،حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی این اقدام شجاعانه و تحسین برانگیز را به فرمانده و آحاد کارکنان این نیرو تبریک گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده

فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

لزوم آمادگی فرد و جامعه برای دفاع از خود امری فطری و عقلی است که در دین مبین اسلام نیز مورد امضا و تاکید فراوان قرار گرفته است. در فرهنگ اسلامی زندگی انسان عرصه مبارزه و مجاهدت محسوب می‌شود و این مبارزه در دو بعد کلی متصور است. مبارزه با دشمن ظاهری و مبارزه با دشمنان باطنی که این دو بعد را در دو آیه شریفه “و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه” (انفال/۶۰) و “فاتقوا الله ما استطعتم” (تغابن/ ۱۶) می توان به روشنی مشاهده نمود.

آمادگی دائمی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مسئولیتی است که بر دوش همه دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح قرار دارد تا در هنگام بروز خطر، با اتکال به قدرت لایزال الهی از عزت و اقتدار ملت همیشه در صحنه و استقلال و آزادی ایران اسلامی حراست نمایند.

انجام موفقیت آمیز سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و مدرن آمریکا به دست پرتوان رزمندگان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تنها گوشه‌ای از توان و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح است، نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که بر خود لازم می دانم موفقیت جنابعالی را در این اقدام شجاعانه و تحسین برانگیز با وجود چنین همکاران مومن، مصمم، توانمند علمی و عملی و ولایتمدار صمیمانه تبریک عرض نمایم.

ارتقای امنیت منطقه نیازمند همکاری همه کشورهای منطقه است
هم اکنون بخوانید

امید است با عنایات الهی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و انجام ماموریت‌ها و وظایف موفق و موید باشید.

انشاالله

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا