هزینه ۴۰۰ هزار تومانی برای ایاب‌ و ذهاب مدیران شهرداری با وجود داشتن خودروی در اختیار!

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازداشت مهدی حاجتی – عضو شورای شهر شیراز گفت: به نظر می‌رسد می‌بایست هر چه سریع‌تر شورای عالی استان‌ها به این موضوع ورود کند تا اعتماد مردم دچار خدشه نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه باخبر شدیم که مرکز تحقیقات ایران خودرو در حال انجام مطالعاتی برای تولید خودروهای دیزلی است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش آلایندگی در شهر تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورها از خودروهای دیزلی استفاده می‌شود اما از استانداردهای روز و کم آلاینده استفاده می‌شود، گفت: اولاً ما این فناوری را نداریم و از طرف دیگر نیز کشورهای دیگر در حال تغییر به سمت خودروهای برقی هستند و چه منطقی وجود دارد که ما به سمت استفاده از خودروهای دیزلی برویم.

وی با اشاره به فیش حقوقی مدیران شهرداری و با بیان اینکه این افراد وسیله نقلیه در اختیار دارند اما ۴۰۰ هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌کنند که قابل قبول نیست گفت: با توجه به وضعیت بحران مالی در شهرداری لازم است که بازنگری جدی در پرداخت این مبلغ به مدیران صورت گیرد و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

رسیدگی به ۴۵۰۰ پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار کمیته امداد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا