۶۰ درصد مسافران شمال هنوز به خانه برنگشته‌اند

سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تردد در جاده‌های شمالی کشور اظهارکرد: موج بازگشت از شهرهای شمالی از عصر دیروز آغاز شده است و از صبح امروز به اوج خود رسیده. در این شرایط پلیس راهور اقدام به اعمال محدودیت تردد در دو جاده چالوس و هراز کرده و از صبح امروز تردد در این دو محور تنها از مسیر شمال به جنوب ممکن است.

وی با بیان اینکه یک طرفه بودن این دو مسیر تا اطلاع ثانوی ادامه دارد،گفت: تا عادی شدن شرایط و تا زمانی که نیاز به تردد سوخت‌رسان‌ها و ترددهای محلی نباشد تردد در چالوس و هزار یکطرفه است اما در محورهای رشت – قزوین و فیروزکوه تردد دو طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آمار تردد شمارها در جاده‌های کشور اظهارکرد: بر اساس آمارهای ثبت شده از تردد شمارها تا ظهر امروز حدود ۶۰ درصد از مسافران شمال، هنوز در شمال هستند و به شهرهای خود بازنگشته‌اند که پیش بینی می‌شود این افراد طی فردا و پس فردا به شهرهای خود بازگردند.

هادیانفر با بیان اینکه ۵۴ درصد بار ترافیک شمال از جاده چالوس و ۳۶ درصد آن از جاده هزار است، گفت: با توجه به ترافیک پرحجم در جاده‌ها رانندگان باید توجه کنند که از شانه خاکی و مسیرهای فرعی تردد نکنند همچنین توصیه پلیس این است که بازگشت خود را به فردا و پس فردا موکول کنند و قبل از حرکت حتماً از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با خبر شوند.

بررسی انعطاف ساعت کاری مادران دارای فرزندان کمتر از ۶ سال
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا