مهم‌ترین دغدغه‌های مردم سیل‌زده استان گرگان از زبان نماینده استان

نور محمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده گرگان و شهر آق‌قلا بیان کرد: بیش از یک ماه شهر آق‌قلا گرفتار سیل بود و در این مدت با آبگرفتگی روبه رو بودیم. پس از فروکش کردن آب خسارات وارده به مناطق مسکونی، مراکز آموزشی و زمین‌های کشاورزی و دامداری‌ها برآورد شد و در دولت نیز شاخص‌ها تعیین شد اما امروز خواسته ما تسریع در پرداخت خسارات است.

وی اظهار کرد: برخی از وزرا با حضور در منطقه و باتوجه به حوزه کاری خود با مردم صحبت کردند و قول‌هایی را دادند. اما هنوز گام مؤثری برداشته نشده است. از سوی دیگر بنیاد مسکن ساخت و ساز را آغاز کرده و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود با سرعت بیشتری بازسازی مناطق مسکونی و تأمین وسایل خانه انجام شود. اکنون برخی از افراد که خانه‌های‌شان تخریبی اعلام شده اسکان موقت داده شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم به عنوان نماینده مردم مسئولین مربوط در تمام زمینه‌ها یعنی پرداخت خسارات کشاورزی و بازسازی مدارس و مناطق آموزشی و بازسازی تجهیزات کارخانه‌ای که در سیل آسیب دیده اند سرعت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر قرار بود کارگران که در این مدت بیکار هستند بیمه بیکاری دریافت کنند. انتظار داریم با سرعت بیشتری انجام شود. ما می‌دانیم که دولت نیز از لحاظ مالی مشکلاتی دارد اما ما نیز انتظار داریم همان طور که مقام معظم رهبری نیز دغدغه دارند با سرعت بیشتری کمک به سیل زدگان و جبران خسارات انجام شود.

کمیسیون اصل۹۰: رئیس جمهور سابق از اجرای قانون اقدام راهبردی استنکاف کرد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا