امسال درصدد احداث ۱۰۰ هزار نیروگاه ۵ کیلو واتی هستیم


امسال درصدد احداث ۱۰۰ هزار نیروگاه ۵ کیلو واتی هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال با خواست خدا درصدد احداث ۱۰۰ هزار نیروگاه هستیم که به همت نیروهای بسیجی و جهادی مخلص و متخصص این امر محقق خواهد شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ضیافت افطار بسیج و اصحاب رسانه که به میزبانی سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: در رسانه‌های جمعی و فضای رسانه‌ای کشور باید بیشتر به امور جوانان پرداخته شود.

وی در ادامه با اشاره به باور بسیج و داعیه تعامل با دولت افزود: ما همواره در بسیج به پردازش این باور اهمیت ویژه ای داده‌ایم که باید در تعامل با دولت حرکت کنیم و این پیش فرض ما است.

سردار غیب پرور با اشاره به اقدام بسیج برای احداث ۱۰۰ هزار نیروگاه ۵ کیلو واتی در کشور افزود: امسال با خواست خدا درصدد احداث ۱۰۰ هزار نیروگاه هستیم که به همت نیروهای بسیجی و جهادی مخلص و متخصص این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به رمز حیات بسیج اظهار کرد: حیات بسیج را در گرو خدمت به مردم می‌دانیم و بر این باوریم که بسیج تا زمانی که در رسالت خدمت رسانی خود ایفای نقش کند مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج، رفتار جهادی و مومنانه در مسیر خدمت، قله و هدف اصلی ما در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ما در دهه دوم انقلاب اسلامی باید به این باور برسیم که در جهاد هستیم و لباس جهاد بر تن داریم.

سرلشکر سلامی انتصاب جبلی را تبریک گفت
هم اکنون بخوانید

سردار غیب پرور در پایان ضمن تبیین رسالت خطیر رسانه‌ها گفت: بدیهی است که نقش رسانه‌ها در دهه پنجم انقلاب بسیار سنگین‌تر از پیش است و ما در فضای عمومی جامعه نیازمند تقویت امید هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا