امام خمینی (ره) با جوانگرایی پیروز میدان شد

به گزارش ایسنا، سیدعباس صالحی عصر دوشنبه در همایش ۱۵ خرداد که در سالن اجتماعات امامزاده جعفر بن الموسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا برگزار شد بیان کرد: امام خمینی (ره) از همان روزی‌های ابتدایی انقلاب به مردم اعتماد داشت و امام در دوران انقلاب ثابت کرد که به مردم اعتماد دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: مردم دشت ورامین در سال ۴۲ با حرکت خود ثابت کردند که امام راحل در اعتماد خود به مردم خطا نکرده است و نسبت به مردم خودش کم اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: خیلی از افراد و سیاسیون بودند که ترسید و لرزیدند، اما امام خمینی (ره) با قوت اعلام کرد که من به مردم جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارم.

صالحی ادامه داد: نسل جوان با امام خمینی (ره) هم نفس بودند، این روحیه امام بود که به جوانان اعتماد داشت، با حضور جوانان نهادهای انقلابی تأسیس شد، جنگ با وجود جوانان به پیروزی رسید و پیرجماران با جوانگرایی انقلاب را به پیروزی رساند، این رمز موفقیت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: امروزه نیز رهبر معظم انقلاب، در گام دوم نظر امام خمینی (ره) را دارد و هشدار می‌دهد که جامعه باید جوانگرایی کند، امام خمینی (ره) این مطلب را خوب می‌دانست که اگر می‌خواهند انقلاب پیروز شود، باید از انرژی و پتانسیل جوانان استفاده کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد در جمع مردم شهرستان پیشوا تصریح کرد: اگر عزت باشد امنیت هم وجود دارد، جامعه‌ای که عزیز و محبوب نباشد، امنیت هم ندارد با این روحیه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را شکل داد.

روحانی درگذشت ضایعه درگذشت دو خبرنگار در سانحه ارومیه را تسلیت گفت/دستور رسیدگی به ابعاد حادثه توسط رئیس جمهور
هم اکنون بخوانید

صالحی در پایان بیان کرد: این هفت شهید ۱۵ خرداد در مظلومیت به شهادت رسیدند، باید امروزه تمام وارثان و مسئولان این امانتی که به دست رسیده است را به خوبی نگهداری کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا