سرانجام ملت ها با اراده خود بر ظالمان پیروز می‌شوند


سرانجام ملت ها با اراده خود بر ظالمان پیروز می‌شوند

وزیر اطلاعات گفت: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، اسرائیل آرزوی شیطانی از نیل تا فرات را به فراموش سپرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا،سید محمود علوی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری مصادف با آخرین هفته ماه رمضان و روز قدس، اظهار داشت: امروز روزه داران دیار علویان مشت را در مقابل رژیمی گره کردند که به وجود آمدن این رژیم نامشروع و استمرار آن نامشروع تر است.

وی افزود: بر اساس توطئه انگلیس قرار بود  اسرائیل غاصب در آمریکای لاتین به وجود آید اما بعد فلسطین را انتخاب کردند چون می خواستند بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیندازند.

وزیر اطلاعات گفت: پس از آن در روستایی کفر قاسم این جنایت را تکرار کردند؛ مردم فلسطین را به رگبار بستدو جنایت ها را تکرار کردند، پس از اینکه مردم فلسطین از خانه خود آواره شده و در اردوگاه های آوارگان، استقرار یافتند باز هم دست از جنایت برنداشته و به آوارگان فلسطینی حمله کردند.

وی ادامه داد: این رژیم غاصب بی اعتنا به قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت که اسرائیل را از شهرک سازی منع کرده بود، به شهرک سازی خود ادامه دادند و همه را به تمسخر گرفتند.

حجت الاسلام علوی افزود: آنها امنیت دیگر کشورها را به هیچ گرفتند و تهدید کردندو به هیچ معاهده بین المللی درباره مرزهای سیاسی شناخته شده کشورها اعتنا نداشتند.

وی افزود: به بیش از ۷۰ قطعنامه سازمان ملل که علیه فلسطین  صادر شده بود بی اعتنایی کردند؛ سازمان ها و دولت های مدعی حمایت از حقوق بشر باید سخت ترین برخورد را با رژیم غاصب می کردند اما آشکارا از این رژیم حمایت کردند.

مناسبات ترانزیتی ایران با کشورهای مشترک‌المنافع بررسی شد
هم اکنون بخوانید

حجت الاسلام علوی ادامه داد: امروز ملت ها با الهام از انقلاب اسلامی، به فرهنگ مقاومت در  برابر این ادعای پوچ غرب رسیدند و راه خود را از راه استکبار جدا کردند .

وی افزود: همچنین امروز ملت ها با الهام از انقلاب و با اراده خود، تاریخ را رقم می زنند، اراده ای که سرانجام آن پیروزی بر جبهه ظالمان خواهد بود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد:مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و به آتش کشیدن مسجد، به معنای تقابل با مسلمانان و اسلام است و اسلام به ما اجازه تماشای ظلم و حق کشی نمی دهد.

این مسئول با یادآوری اینکه آن روز که امام راحل، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند، خیلی ها این فرمان را به سخره گرفتند وتصور می کردند مگر با راهپیمایی می توان فلسطین را آزاد کرد، اما امام راحل بی حساب حرف نمی زدند.

نشاندن ننگ شکست بر پیشانی اسرائیل

حجت الاسلام علوی گفت: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده است و باور کردند اگر روی پای خود بایستند می توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بنشانند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شده است و این رژیم هر دم احساس خطر نابودی می کند.

وزیر اطلاعات گفت: هراز چندگاهی دم از صلح می زنند همانگونه که امروز دم از مذاکره می کنند ؛ هر زمانی که احساس می کردند رژیم اشغالگر قدس شکست می خورد پرچم صلح را بالا می بردند و مذاکرات اسلو  بازی های سیاسی رژیم اسرائیل بوده است.

بررسی اصلاح فرایند واگذاری شرکت‌های دولتی و اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ در برنامه هفتم توسعه
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا