روز قدس؛ روز رهایی بشریت است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در قم گفت: اهمیت روز قدس در کشور ما با توصیه و تشخیصی که حضرت امام (ره) داده بودند، بر ملت ما و جهان بشریت مشخص و ثابت شد که اسرائیل غده سرطانی است که الان هم با حمایت هایی که آمریکا از آنها میکند، ثابت شده است که یکی از خطرناک ترین رژیم ها در دنیا، رژیم اسرائیل است که به هیچکس هم رحم نمیکند.

مشاور تولیت حضرت معصومه (س) افزود: دخالتهایی که در تمام کشورها اعم از مسلمان و غیرمسلمان میشود، سر نخش در اسرائیل است؛ همان طوری که غده‌ی سرطانی به تمام مویرگ های بدن آسیب میرساند، اسرائیل هم به تمام کشورهای جهان آسیب می زند و در تمام سیاستها دخالت دارد. به همین دلیل ثابت شده ظلمی که عالم را گرفته، از شرق آسیا تا غرب اروپا، متاثر از این روحیه است.

حسینی نژاد عنوان کرد: روز قدس، روز رهایی بشریت است؛ چراکه قدس محور توحید است. به همین دلیل الان هم دشمن دنبال اهدافش است که باز اسرائیل را از این قضیه بیمه کند؛ لذا هر روز که به پیش می رویم، خطر اسرائیل در بین بشریت و جوامع اسلامی ضروری تر می شود و توطئه های آنها هم دقیق تر و حساب شده تر می شود؛ لکن امروز همه مردم، مسیحیان و حتی خود یهودیان از صهیونیست متنفر هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خاطر نشان کرد: مشکل یهود نیست؛ بلکه مشکل صهیونیست بین الملل هست. به همین دلیل اگر می خواهیم بشریت آزاد بشود و مردم دنیا بتوانند نفسی بکشند و قدس و حتی مکه آزاد بشود و کشورهای اسلامی نفس تازه ای بکشند و احساس آزادی و استقلال کنند، راهش نابودی اسرائیل است که طبق وعده ای که مقام معظم رهبری دادند قطعی خواهد بود.

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان فراخوان داد
هم اکنون بخوانید

حسینی نژاد در ادامه گفت: با تلاشی که گروه مقاومت کردند، الحمدلله توسعه‌ی مقاومت هر روز بیشتر و قدرتمندتر می شود و ان شاءالله ما به زودی شاهد زوال اسرائیل خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: ما خیلی با چهل سال قبل فرق داریم. اگر قبلاً چند حکومتِ مخالف اسرائیل بودیم، الان هشتاد درصد حکومت ها، حداقل مردم آنها از اسرائیل متنفرند و فریاد مرگ بر اسرائیل در همه کشورها بلند است و پرچم او را آتش می زنند و این به این دلیل است که راه حقی بوده و این راه حق، پیشگویی های صادق امام (ره) بوده و ما به فرمایشات امام (ره) ایمان داریم؛ همان طوری که انقلاب را پیروز کرد. وظیفه ی ما این است که این پیش بینی ها و پیشگویی ها را پاس بداریم و محکم پای آرمان هایمان بمانیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا