سخنگوی دولت مسائل را واقع‌بینانه و بدون اغراق با مردم در میان بگذارد

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که سخنگوی جدید هیأت دولت باید چه مواردی را در مسئولیت خود بیشتر رعایت کند؟ اظهار کرد: مهمترین مسئله این است که سخنگوی دولت کاملاً شفاف با مردم صحبت کند به این معنا که هر چه اتفاق می‌افتد جز موارد استثنایی که به امنیت ملی ضربه می‌زنند را با مردم در میان بگذارد و آنچه که در وضع معیشت مردم، گرانی‌ها یا از سوی دیگر پیشرفت‌های دیگر مطرح است با مردم در میان گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته کارهایی انجام داده که در طول دوران قاجار و پهلوی رخ نداده بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی حکومتی است که مظلوم تر از آن وجود ندارد؛ چرا که در طول این ۴۰ سال اقداماتی در زمینه تشویق جوانان و افزایش کارایی و مبتکر بودنشان رخ داده است که در گذشته انجام نشده بود. پس در شرایط فعلی سخنگوی دولت می‌تواند همه این مسائل و پیشرفت‌ها را برای مردم تبیین کند و کاملاً واقع بینانه و بدون اغراق آنچه در حوزه‌های مختلف از قبیل سیاست، اقتصاد و اجتماع انجام می‌شود را به اطلاع مردم برساند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه رهبری بر جوانان و کارآمد بودنشان و اینکه آنان مسئولیت‌ها را به عهده می‌گیرند بسیار تاکید کرده‌اند اظهار کرد: اگر آنچه که رهبری در این زمینه مطرح کرده‌اند به ثمر برسد ایران حتماً جزو کشورهای تمدن ساز منطقه خواهد بود و اگر در این زمینه گام‌هایی که نظام در پیشرفت و توسعه کشور برداشته است به درستی مطرح شوند و سخنگوی دولت آن را با مردم در میان بگذارد آن وقت جامعه‌ای که اصل نظام را قبول دارند، جمهوری اسلامی برایشان محبوب‌تر هم خواهد شد.

اجازه نخواهیم داد سبدغذایی اقشار کم درآمد کوچک شود
هم اکنون بخوانید

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: حال و در شرایط فعلی وقت آن است که خدمات نظام برای مردم از سوی سخنگوی دولت بیان شود. سخنگوی دولت باید کارهای مثبتی که انجام شده است، در حال انجام است و قرار است انجام شود را به اطلاع مردم برساند و در این زمینه صرفاً به دولت محدود نشویم و آنچه که کلیت مجموعه نظام برای خدمت به مردم انجام می‌دهند را با مردم در میان بگذارند که اگر چنین باشد مطمئنم جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و به آینده امیدوارتر می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا