دولت وابسته به تشکیلات خودگردان: موضع ملی فلسطین را با پول معاوضه نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، “محمد اشتیه”، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در واکنش به نشست اقتصادی بین‌المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین به عنوان بخش اول طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به “معامله قرن” عنوان کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین موضع ملی فلسطین را با اموال مبادله نمی‌کند.

وی افزود: هدف از بحران مالی که هم اکنون تشکیلات خودگران با آن دست و پنجه نرم می‌کند؛ باج خواهی است و درباره اعتماد نو به نقل از برنامه “کارگاهی” که واشنگتن و منامه از آن خبر داده‌اند و بحرین ژوئن آتی میزبان آن خواهد بود، با شورای وزیران فلسطین مشورت نشده است.

این مقام فلسطینی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیلات خودگردان و رهبری فلسطین درباره شروط بهبود وضعیت زندگی تحت اشغال اسرائیل صحبت نمی‌کنند.

کاخ سفید امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا ۲۵ و ۲۶ ژوئن کنفرانس اقتصادی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین در راستای مرحله اول معامله قرن برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

انتقاد شدید ایران از دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا