عارف قطعا در انتخابات هیأت رئیسه مجلس اسلامی شرکت می‌کند/ ۲ کرسی نایب رئیسی را از دست نخواهیم داد


عارف قطعا در انتخابات هیأت رئیسه مجلس اسلامی شرکت می‌کند/ ۲ کرسی نایب رئیسی را از دست نخواهیم داد

یک عضو فراکسیون امید از حضور قطعی محمدرضا عارف در انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، درباره آخرین وضعیت تصمیم گیری در فراکسیون امید در خصوص انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در فراکسیون جلساتی در این زمینه تشکیل شده است که در مجموع باید گفت آقای عارف قطعا در انتخابات هیات رئیسه شرکت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صحبت شده است که اگر آقای عارف نیامد، من در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت کنم و اعضای فراکسیون حمایت کامل داشته باشند ولی آقای عارف شرکت خواهند کرد.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با رد برخی شایعه‌ها مبنی بر حضور احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتخابات هیات رئیسه برای کرسی نایب رئیسی، گفت: نه این حرف درست نیست. ما دو کرسی نایب رئیسی مجلس را که در اختیار داریم از دست نخواهیم داد وگرنه من از همه آن‌ها بیشتر رای دارم.

براساس شنیده‌ها کمیته انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون امید تشکیل شده که برخی اعضای آن عبارتند از عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام، رضا انصاری نماینده مردم داراب، فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان.

این کمیسیون تاکنون طی چندین جلسه، انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده که از قرار معلوم و با استناد به اظهارات کواکبیان، تصمیم نهایی این فراکسیون حضور محمدرضا عارف در انتخابات و رقابت او با علی لاریجانی در چهارمین اجلاسیه قوه مقننه است.

رئیس قوه قضائیه میزبان جلسه امروز سران قوا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا