روابط‌ عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت


روابط‌ عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«امروز که به یمن فناوری‌های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت جایگاه‌ها، متناسب با این تغییر باشد.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی‌یابد.

تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود اما ارتباط صرفاً مبادله‌اطلاعات درباره‌ی واقعیت‌های سخت افزاری نیست. بلکه ارتباط به معنای‌تبادل‌افکار، احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.

ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه لازم است، از تلاش و پیگیری درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط‌ عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی شود که در شرایط سخت خدمات فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خوبی منعکس کرده‌اند.»

چهاردهمین کنگره سالانه جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =

دکمه بازگشت به بالا