مراسم افطاری جنجال برانگیز شخصیت‌های فلسطینی و شهرک‌نشینان در شهر "الخلیل"

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عصر روز دوشنبه تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد گروهی از شهرک نشینان در منزل یک فلسطینی در شهر “الخلیل” واقع در جنوب کرانه باختری در مراسم افطار حضور دارند.

طبق اطلاعات به دست آمده، شخصیت‌هایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل معروف هستند و در کنار شهرک یهودی نشین “کریات اربع” زندگی می‌کنند، مراسم افطاری را برای شماری از شهرک‌نشینان برگزار کرده بودند.

انتشار این تصاویر خشم گسترده محافل فلسطینی و فعالان شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

برای نخستین بار نیست که این اشخاص برای شهرکنشینان مراسم افطاری برگزار می‌کنند. آنها از سال‌ها پیش این مراسم را ترتیب می‌دهند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا این شخصیت‌های فلسطینی که شهرک نشینان را برای صرف افطار به منزلشان دعوت می‌کنند، تحت پیگیرد قرار دهد.

کاربران توییتر اعلام کردند که این دیدارها توهین به مبارزه فلسطینی‌ها است و به تلاش‌ها برای تحریم اسرائیل لطمه وارد می‌کند و کشورهای عربی را به عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل تشویق می‌کند.

توییت‌کنندگان دیگری اعلام کردند که این مراسم افطاری قابل قبول نیست و به شماری از کشورهای عربی مجوزی می‌دهد تا اقدام به عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل کنند.

این شخصیت‌ها چند هفته پیش از قصدشان برای تشکیل حزب فلسطینی جدیدی خبر داده بودند و جنبش فتح اعلام کرد که این شخصیت‌ها را تحت تعقیب قرار خواهد داد، چراکه این حزب مشکوک است.

انتهای پیام

آغاز بسته بندی و جمع کردن وسایل ترامپ در کاخ سفید
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا