تذکر نماینده لردگان در مورد نیروهای حق‌التدریس

به گزارش ایسنا، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تبریک روز معلم و کارگر خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره وضعیت نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی مطالبه به حقی وجود دارد. متأسفانه اعتماد نو به نقل از برنامه خاصی برای پرداخت وجود ندارد. اما هر روز این موضوع مطرح می‌شود که آئین نامه اجرای قانون در آینده‌ای نزدیک تدوین خواهد شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس افزود: امیدوارم که وزارت خانه با تکیه بر فیش‌های مالی تصمیم نگیرد. چون بسیاری از معلمان کار کرده و هیچ پولی نگرفته‌اند. در واقع آنها فی سبیل الله کار کرده‌اند. لذا در مورد تنظیم آئین نامه‌ها پرداخت‌های مالی از طرف وزارت خانه محاسبه نشود.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیل اخیر در بسیاری از استان‌ها ویرانی به بار آورده اما اقدامات حمایتی و جبرانی در حوزه کشاورزی این مناطق بعد از وقوع سیل صورت نگرفته و امروز بسیاری از کانال‌ها و جوی‌های آب آسیب دیده معطل باقی مانده است. بعضی از مناطق گرمسیر نیز نیاز مبرمی به آب برای باغات و مزارع خود دارند.

خالدی سردشتی در پایان با اشاره به عملکرد سازمان میراث فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه میراث فرهنگی در استان کاملاً خاموش است و در ۳ سال اخیر کار خاصی در این عرصه صورت نگرفته است. باید این موضوع مورد بررسی کلی و جامع قرار گیرد.

انتهای پیام

در مدارس سیاسی موتلفه چه می‌گذرد؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا