سوختگی شدید ۳ نفر/هنوز پنج نفر در تونل کندوان محبوسند

زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا از انفجار تونل در کندوان و زخمی شدن چند نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دونا و مجلار به محل حادثه در منطقه پل زنگوله اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران تصریح کرد: تیم‌های اورژانس به همراه سایر نیروهای امدادی از هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور دارند. اخبار اولیه حاکی از محبوس شدن ۸ نفر داخل تونل بوده که با تلاش نیروهای امدادی ۳ نفر با سوختگی شدید از تونل خارج شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: به دلیل غلظت دود زیاد داخل تونل، عملیات نجات به کندی پیش می‌رود. از سرنوشت ۵ نفر دیگر در داخل تونل اطلاعی در دست نیست و روند امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

پیش از این رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران – شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا افزود: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.
انتهای پیام

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا