کشف ۱۳ میلیارد ریال اموال سرقتی از مخفیگاه سارقان در عسلویه

به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان عسلویه، تحقیقات گسترده‌ای توسط مأموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با افزایش گشت‌های انتظامی به‌صورت محسوس و نامحسوس و روش‌های فنی پلیسی، نهایتاً مأموران کلانتری ۱۲ بیدخون موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق حین سرقت شدند و در بازرسی از خودروی آن‌ها نیز تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: متهمان در لحظه دستگیری منکر هرگونه سرقت شدند و اعلام داشتند پیمانکار شرکت‌های پارس جنوبی بوده، قصد رفتن به محل پروژه را دارند، که پس از انتقال به مرکز پلیس و بازجویی‌های تخصصی و ارائه مدارک و شواهد به ۷ فقره سرقت از شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی اعتراف کردند.

سردار واعظی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال سرقتی از قبیل ۳۷ دستگاه سنگ فرز، ۱۵۲ آچار صنعتی بزرگ، ۵ عدد مینی سنگ، مقادیر زیادی ابزار و آلات صنعتی و سیم و کابل مربوطه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که در این پرونده دو سارق اهل استان‌های جنوبی کشور و یک نفر مالخر دستگیر شده‌اند، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده اشخاص و خودروهای مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نورافشانی برج میلاد در شب عید فطر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا